Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.09.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Reklāmu psiholoģiskās ietekmes analīze', 1.
  • Referāts 'Reklāmu psiholoģiskās ietekmes analīze', 2.
  • Referāts 'Reklāmu psiholoģiskās ietekmes analīze', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmā izmantots veiksmīgs burtu fonts, kas ļauj tekstu viegli salasīt, bet tai pat laikā teksts iekļaujas reklāmas kopskatā. Tā kā cilvēki ir pazīstami ar šo produktu, papildus informāciju nav nepieciešamas ievietot. Reklāmas efektivitāti rada tās pievilcīgums, kas iedarbojas uz bezapziņu, tādā veidā radot simbolisku iespaidu. Reklāma veidota tā, lai ietekmētu cilvēku rīcību, kuriem tā ir adresēta.
Visas cilvēku darbības pamatā ir noteikti motīvi, kuri virza uz noteiktiem mērķiem, šajā gadījumā tie ir estētiskie jeb emocionālie motīvi, konkrētāk- emocionālie pirkšanas motīvi. Cilvēkiem, kuriem ir svarīgs izskats, popularitāte un kvalitāte šo preci noteikti iegādāsies. Bet vēl pie tā visa spēlē tradīciju jeb ieraduma motīvs, jo tas ir Latvijas produkts, tas ir kā simbols Latvijai. Tāpat kā „Laimas” konfektes, tā arī „Rīgas melnais balzams” būs produkti, ko cilvēki iegādāsies tradīciju vadīti.

Atlants