Prakses mērķi
Nostiprināt un papildināt mācību periodā iegūtās teorētiskās zināšanas;
Iepazīties ar uzņēmuma organizatorisko struktūru;
Iegūt informāciju par tūrisma un viesmīlības pakalpojumiem, ko klientam sniedz uzņēmumā;
Apgūt un attīstīt praktiskās iemaņas darbā tūrisma un viesmīlības uzņēmumā; pielietot teorētiskās zināšanas reālās situācijās.
Prakses uzdevumi
Apgūt un attīstīt praktiskās iemaņas viesu apkalpošanas dienestā ;
Pielietot saskarsmes iemaņas darbā ar viesiem;
Attīstīt sevī viesmīlības uzņēmuma darbiniekam nepieciešamo atbildības sajūtu.…
Prakses atskaites prezentācija par viesnīcu Grieķijā ,,Grand Resort Lagonissi''. Darbā ir ietverti prakses mērķi, uzdevumi, gūtā pieredze, secinājumi un priekšlikumi.