Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.03.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Paraugs 'Linest funkcija. Prognozēšana', 1.
  • Paraugs 'Linest funkcija. Prognozēšana', 2.
  • Paraugs 'Linest funkcija. Prognozēšana', 3.
  • Paraugs 'Linest funkcija. Prognozēšana', 4.
  • Paraugs 'Linest funkcija. Prognozēšana', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Standartkļūdas koeficients raksturo iegūtas izlases vidējā lieluma atbilstību ģenerālkopas vidējam lielumam.
Determinācijas koeficents (R2) raksturo regresijas vienādojuma kvalitāti (nozīmīgumu).
Faktiskais fišera koeficents parāda cik statistiski nozīmīgas ir atšķirības starp grupu vidējiem līmeņiem pie attiecīgā varbūtības līmeņa.
SSE raksturo kopējo izkliedes apjomu ap regresijas līniju. Aproksimētie dati vidēji atšķiras no empīriskajiem datiem par 4.18377
Korelācijas koeficients, r=0,907816775 Pēc korelācijas koeficienta var novērot, ka sakarības ciešums ir ciešs.

Secinājumi:
Aplūkojot grafiku var secināt, ka sakarība ir pretēja un lieneāra. Samazinoties produkta cenai palielinās uzņēmuma ieņēmumi.

Kādi faktori varētu ietekmēt rezultatīvo pazīmi:

1 Konkurentu skaits,konkurentu aktivitātes
2 Produkta pieprasījums
3 Uzņēmuma tirgus daļa
4 Likumdošanas un ekonomiskās izmaiņas
5 Mārketinga aktivitātes
6 Pārdevēja darba organizācija un attieksme pret klientiem
7 Kurā produkta dzīves cikla posmā atrodas produkts
8 Patērētāju pirktspēja
9 Uzņēmuma novietojums (atrašanās vieta) vai patērētājam ir viegli piekļut.
10 utt.

Autora komentārsAtvērt
Atlants