Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Studiju kurss "Didaktika". Patstāvīgais darbs', 1.
  • Konspekts 'Studiju kurss "Didaktika". Patstāvīgais darbs', 2.
  • Konspekts 'Studiju kurss "Didaktika". Patstāvīgais darbs', 3.
  • Konspekts 'Studiju kurss "Didaktika". Patstāvīgais darbs', 4.
  • Konspekts 'Studiju kurss "Didaktika". Patstāvīgais darbs', 5.
  • Konspekts 'Studiju kurss "Didaktika". Patstāvīgais darbs', 6.
  • Konspekts 'Studiju kurss "Didaktika". Patstāvīgais darbs', 7.
  • Konspekts 'Studiju kurss "Didaktika". Patstāvīgais darbs', 8.
Darba fragmentsAizvērt

3. Definēt
ATTĪSTĪBAS AKTUĀLAIS LĪMENIS- bērna attīstības līmenis , kuru bērns jau ir sasniedzis savas attīstības gaitā un kuru nosaka ar uzdevumu palīdzību, kurus bērns veic patstāvīgi. (Dz.Albrehta,Didaktika,2001,36.lpp)
ATTĪSTĪBAS TUVĀKĀ ZONA- ir attālums starp bērna attīstības aktuālo līmeni, ko nosaka ar uzdevumu palīdzību, ko bērns veic patstāvīgi un attīstības iespējamo līmeni, ko nosaka ar uzdevumu palīdzību, kurus bērns veic ar pieaugušā palīdzību vai sabiedrībā ar gudrākiem līdzbiedriem. (Dz.Albrehta,Didaktika,2001,36.lpp)
MĀCĪBU METODE- ir skolotāja un skolēna savstarpējās sadarbības paņēmienu kopums, kāds nepieciešams noteikta didaktiskā principa vai pedagoģiskās pieejas ietvaros, un paredzēts, lai nodrošinātu mācību, audzināšanas un attīstības uzdevumu izpildi mācību procesa un izglītības mērķu sasniegšanu. (Dz.Albrehta,Didaktika,2001,68.lpp)

Atlants