Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Mārketinga stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Sadales kanāli veic preču pārvietošanu no ražotāja pie patērētāja, pārvarot laika, vietas un valdījuma intervālus, kas šķir preces un pakalpojumus no tiem, kuriem tās nepieciešamas vai kuri tās vēlas. Daudzie uzņēmumi domā, kā pēc produkcijas nosūtīšanas starpniekiem viņu darbs ir beidzies, jo tālāk jāstrādā tikai starpniekiem. Tomēr tā nav, jo uzņēmumam jāseko līdzi starpnieku darbībai, un uzņēmumam, kas darbojas starptautiskajā tirgū, ir jābūt nodrošinātam ar informāciju par visiem noietas kanālu dalībniekiem līdz pat patērētājam.
Sadales kanāla līmenis ir ikviens jebkura veida starpnieks, kas izpilda jebkuru darbu pārvietošanas, izplatīšanas un virzīšanas tirgū procesā. Ražotājs un gala klients ir daļa no katra kanāla. Kanāla lielums ir atkarīgs no tajā esošajiem starpposmu līmeņiem. Nulles līmeņa kanālu veido ražotājs, kurš pārdod tieši gala klientam, izmantojot internetu; pārdošanu pie pircēja mājās; pārdošanu demonstrējot produktu klientu grupai mājās; pasūtījumus pa pastu; telemārketingu; pārdošanu televīzijā un citas metodes. Viena līmeņa kanāls ietver vienu pārdošanas starpnieku, piemēram, veikalu. Patērētāju tirgū šāds starpnieks ir tas tirgotājs, kas pārdod produktus mazumtirdzniecībā. Divu līmeņu kanālā ir divi starpnieki. Patērētāju tirgos par tādiem starpniekiem kļūst vairum- un mazumtirgotājs. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants