Vērtējums:
Publicēts: 25.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Reval Hotel Latvija"', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Reval Hotel Latvija"', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Reval Hotel Latvija"', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Reval Hotel Latvija"', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Reval Hotel Latvija"', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Reval Hotel Latvija"', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Reval Hotel Latvija"', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Reval Hotel Latvija"', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Reval Hotel Latvija"', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Reval Hotel Latvija"', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Reval Hotel Latvija"', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Reval Hotel Latvija"', 12.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Reval Hotel Latvija"', 13.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Reval Hotel Latvija"', 14.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Reval Hotel Latvija"', 15.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Reval Hotel Latvija"', 16.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Reval Hotel Latvija"', 17.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Reval Hotel Latvija"', 18.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Reval Hotel Latvija"', 19.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Reval Hotel Latvija"', 20.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Reval Hotel Latvija"', 21.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Reval Hotel Latvija"', 22.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Reval Hotel Latvija"', 23.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Reval Hotel Latvija"', 24.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Reval Hotel Latvija"', 25.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Reval Hotel Latvija"', 26.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Reval Hotel Latvija"', 27.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Reval Hotel Latvija"', 28.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Reval Hotel Latvija"', 29.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Reval Hotel Latvija"', 30.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Reval Hotel Latvija"', 31.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Reval Hotel Latvija"', 32.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Reval Hotel Latvija"', 33.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Reval Hotel Latvija"', 34.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma apraksts un tā organizatoriskā struktūra    3
1.1  Uzņēmuma raksturojums, galvenie darbības veidi    3
1.2.  Uzņēmuma attīstība    7
1.3.  Organizatoriskā struktūra    7
1.4.  Struktūrvienību apraksti    9
1.5.  Nozare, kurā darbojas uzņēmums, uzņēmuma vieta nozarē    14
2.  Uzņēmuma personāla vadības sistēmas darbības pamatrādītāji    17
2.1.  Personāla plānošana, personāla atlase un ar to saistītā lietvedība    17
2.2.  Darba līgumu sagatavošana, noslēgšana un izbeigšana    22
2.3.  Darbā pieņemšanas process    23
2.4.  Darba laiks    29
2.5.  Atvaļinājums    31
2.6.  Darba samaksa    33
2.7.  Darbinieku novērtēšana    34
3.  Secinājumi un priekšlikumi    35
  Izmantotā literatūra    36
Darba fragmentsAizvērt

Prakses vieta ir akciju sabiedrība ”Reval Hotel Latvija”, kuras galvenais darbības veids ir viesmīlības nozare- izmitināšanas, ēdināšanas un vēl arī citus pakalpojumus, kura Latvijas tirgū darbojas jau devīto gadu.
Uzņēmuma darbība balstās uz spēkā esošiem Latvijas Republikas likumdošanas aktiem. Darbinieku tiesības un pienākumus saistībā ar darbu AS ”Viesnīca Latvija” nosaka spēkā esošie Latvijas Republikas likumdošanas akti.
Prakses mērķis – iepazīties ar viesnīcas ”Reval Hotel Latvija” darbību un nostiprināt personāla vadības jomā iegūtās teorētiskās zināšanas praksē.
Lai sasniegtu darbā izvirzīto mērķi, tiek veikti sekojoši uzdevumi:
1.Nostiprināt tālākai profesionālajai darbībai nepieciešamās personāla vadības, ekonomikas, organizatoriskās un vadības iemaņas,
2.Iegūt informāciju par pētāmo objektu,
3.Attīstīt analīzes iemaņas, apkopot, apstrādāt un piemērot informāciju dažāda veida lietotājiem.

Reval Hotels ir vadošā viesnīcu ķēde Baltijas valstīs. Kopumā Igaunijā, Latvijā un Lietuvā darbojas sešas pilna servisa Reval Hotels viesnīcas, kas atrodas valstu galvaspilsētu centros un piedāvā plašu pakalpojumu klāstu, kā arī trīs ekonomiskā segmenta Reval Inn viesnīcas, kas atrodas Tallinā, Viļņā un Klaipēdā. 2008. gadā Reval Hotels atvēra divas jaunas viesnīcas – vienu Rīgā un otru Kauņā. Kopš 2002. gada Reval Hotels simtprocentīgi pieder Norvēģijas nekustamā īpašuma investīciju kompānijai Linstow AS, kuras īpašnieki, savukārt, ir Anders Wilhemsen Group – lielākais akcionārs pasaules otrajā lielākajā kruīzu kuģu kompānijā Royal Carribean Cruise Lines. 2008. gadā ”Reval Hotel Latvija” atver Baltijā lielāko SPA kompleksu ESPA Rīga. Uzņēmuma A/S ”Viesnīca Latvija” darbinieku skaits kopumā sasniedz aptuveni 248.
Misija, vīzija, mērķi un pamatvērtības ietver sevī izturēšanās noteikumus, pēc kuriem veidojams uzņēmums – tie ir izturēšanās pamatnoteikumi pret pircēju, pret darbinieku, pret sabiedrību, pret piegādātāju, pret īpašnieku u.c.
Reval Hotels vīzija- Mēs strādājam, lai mūsu viesi vienmēr justos patīkami pārsteigti.
Reval Hotels misija- Ar lojāla un profesionāla personāla, augstas kvalitātes pakalpojumu sniegšanas un īpašas uzmanības pret viesiem palīdzību panākt, lai mūsu tēls pozitīvi atšķirtos no konkurentiem.
Reval Hotels logo ir Reval Hotels firmas zīme un vienojošais elements.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants