Vērtējums:
Publicēts: 06.09.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mikrovides analīze', 1.
  • Konspekts 'Mikrovides analīze', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Mikrovide – spēki, kuriem ir tiešs sakars ar pašu firmu un tās iespējām klientu apkalpošanā. Šie speki ir sadalīti četrās kategorijās: pircēji, piegādātāji, konkurenti, starpnieki.

Pircēji un klienti

Pircējs ir galīgais mārketinga mērķis, ko cenšas sasniegt kompānija ar mārketinga orientāciju.
Var izdalīt divus galvenos pircēju tirgus:
Patēriņa tirgus, kur potenciālie tirgus dalībnieki pērk un patērē preci sev vai savai mājsaimniecībai, peļņu negūstot.
Izmantotāju tirgus, kur potenciālie tirgus dalībnieki pērk ar mērķi preci pārdot vai izmantot to citas preces ražošanai, gūstot peļņu.
Latvia Tours cenšas atvieglot katram klientam viņa ceļojuma organizēšanu un padarīt tā noisi drošu. Latvia Tours piedāvā plašus ceļojuma kompleksus grupām un individuāliem ceļojumiem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants