Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Reklāmas efektivitāte un tās vērtēšanas metodes', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas efektivitāte un tās vērtēšanas metodes', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas efektivitāte un tās vērtēšanas metodes', 3.
  • Konspekts 'Reklāmas efektivitāte un tās vērtēšanas metodes', 4.
  • Konspekts 'Reklāmas efektivitāte un tās vērtēšanas metodes', 5.
  • Konspekts 'Reklāmas efektivitāte un tās vērtēšanas metodes', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. Tomēr šāds definējums nebūtu derīgs vēl gadsimtu atpakaļ, kad reklamēšanās process norisinājās savādāk. Kaut arī darbojusies savādāk, pati reklāma kā ziņojumu izplatīšanas paņēmiens pasaulē ir pazīstams jau ļoti sen. Reklāmas pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu. Tā kā reklāmas mērķis ir radīt pieprasījumu, reklāmām raksturīga produkta pozitīvo īpašību izcelšana vai pārspīlēšana un negatīvo īpašību noklusēšana.
Reklāmas attīstība ir atkarīga no dažādiem faktoriem. Kā galvenie minami sociāli ekonomiskie apstākļi, tomēr svarīgi ir arī tehnoloģiskie, tiesiskie un tirgus apstākļi.
Sociālekonomiskie apstākļi darbojas dažādi (piemēram, krīzes periodā vairāk reklamē tādas preču īpašības, kā ekonomiskums, lietošanas efektivitāte, turpretī ekonomikas augšupejas periodā lielāku uzmanību pievērš kvalitātei, elegancei u.c. prioritātēm). Reklāma ir tieši tā mārketinga daļa, kas atšķirībā no citiem biznesa elementiem, ir visvairāk pakļauta sabiedrības modrajai acij. Reklāma darbojas kontroles, regulējumu un likumu grožos, un piedevām tā ir pakļauta sabiedrības komentāriem un kriticismam. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants