Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.10.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Segmentēšanas veidi un metodes', 1.
  • Referāts 'Segmentēšanas veidi un metodes', 2.
  • Referāts 'Segmentēšanas veidi un metodes', 3.
  • Referāts 'Segmentēšanas veidi un metodes', 4.
  • Referāts 'Segmentēšanas veidi un metodes', 5.
  • Referāts 'Segmentēšanas veidi un metodes', 6.
  • Referāts 'Segmentēšanas veidi un metodes', 7.
  • Referāts 'Segmentēšanas veidi un metodes', 8.
  • Referāts 'Segmentēšanas veidi un metodes', 9.
  • Referāts 'Segmentēšanas veidi un metodes', 10.
  • Referāts 'Segmentēšanas veidi un metodes', 11.
  • Referāts 'Segmentēšanas veidi un metodes', 12.
  • Referāts 'Segmentēšanas veidi un metodes', 13.
  • Referāts 'Segmentēšanas veidi un metodes', 14.
  • Referāts 'Segmentēšanas veidi un metodes', 15.
  • Referāts 'Segmentēšanas veidi un metodes', 16.
  • Referāts 'Segmentēšanas veidi un metodes', 17.
  • Referāts 'Segmentēšanas veidi un metodes', 18.
  • Referāts 'Segmentēšanas veidi un metodes', 19.
  • Referāts 'Segmentēšanas veidi un metodes', 20.
  • Referāts 'Segmentēšanas veidi un metodes', 21.
  • Referāts 'Segmentēšanas veidi un metodes', 22.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Tirgus segmentēšanas un mērķtirgus noteikšanas būtība    5
2.  Tirgus segmentāšanas cēloņi    5
3.  Segmentēšanas kritēriji    6
3.1.  Segmentēšana pēc ģeogrāfiskām pazīmēm    7
3.2.  Segmentēšana pēc psihogrāfiskām pazīmem    7
3.3.  Segmentēšana pēc sociāli ekonomiskajām pazīmēm    8
3.4.  Segmentēšana pēc demogrāfiskajām pazīmēm    8
  Patēriņa tirgus segmentācijas pazīmes un kritēriji    10
4.  Tirgus segmentācijas iezīmes    12
5.  Tirgus segmentācijas process    13
6.  Segmentēšanas efektivitāte    14
  Praktiska nodaļa    15
  Secinājumi    20
  Bibliogrāfiskais saraksts    21
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
I. Segmetācija ir svarīgs etaps tirgus iekarošanā un lielākas peļņas gūšanu. Segmentēšana palīdz saprast kļūdas, kas piemīt kompānijas vādīšanai un palīdz tas vairs nedarīt un gūt labu peļņu.
II. Segmentēšana ļauj samazināt uzņēmumam izmaksas, un terēt naudu ir it īpaši vajadzīga attīstītajās valstīs, kur pircējiem ir daudz izvēles kritēriju un, savukārt, lielākas prasības, kas apgrūtina uzņēmēja uzdevumu apmierināt viņu vajadzības, jo tās kļūst arvien specifiskāk. No pircēju apmierināšanas veidiem pati optimālākais ir ražot „dažus produktus dažiem”.
III. Pievēršanās mazākam tirgus segmentam ļauj izstrādāt tādu uzņēmuma koncepciju, kad produkcija vai pakalpojumi tiek adresēti tikai kādai tirgus daļai.
IV. Ir jābūt ļoti uzmanīgam segmentējot tirgu, jo bieži vien uzņēmēji sastopas ar vairākām kļūdām, tādiem, kad, neizmantojot modernākus segmentēšanas veidus, segmentēšanas procesā apstājās pie paša vienkāršāks. Tas var neļaut segmentēšanai padarīt mārketinga pasākamus efektīvāk, jo segmentēšana var būt veikta nepareizi.
V. Svarīgi, lai segmenti būtu izmērāmie, pieejamie, pietiekami ievērojami un atbilstošie.
VI. galvenais mērķis ir palīdzēt uzņēmumam koncentrēt savus spēkus, lai apmierinātu ļaužu grupu ar līdzīgām vajadzībām.
VII. Segmentācija var palīdzēt uzņēmumiem saprast klientu vajadzības, vēlmes un uzņēmumu izvēli.

Autora komentārsAtvērt
Atlants