Vērtējums:
Publicēts: 25.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Tūrisma aģentūru raksturojums', 1.
  • Konspekts 'Tūrisma aģentūru raksturojums', 2.
  • Konspekts 'Tūrisma aģentūru raksturojums', 3.
  • Konspekts 'Tūrisma aģentūru raksturojums', 4.
  • Konspekts 'Tūrisma aģentūru raksturojums', 5.
  • Konspekts 'Tūrisma aģentūru raksturojums', 6.
  • Konspekts 'Tūrisma aģentūru raksturojums', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Tūrisma aģentūra ir komersants vai saimnieciskās darbības veicējs, kas pilda starpnieka funkcijas starp klientiem un tūrisma operatoriem vai citiem pakalpojumu sniedzējiem.
Tūrisma aģents ir speciālists un padomdēvējs, kas rīkojas klienta interēsēs un palīdz ietaupīt klienta laiku un naudu, ko klients patērētu meklējot informāciju pats.

Pēc apkalpošanas sfēras tūrisma aģentūras dalās uz:
Nacionālām
Reģionālām
Starptautiskām

Tūrisma aģentūru galvenais uzdevums ir pārdot tūrisma produktus. Tūrisma aģentu loma atšķiras no citu mazumtirgotāju lomas, jo aģenti neiepērk preces tāpēc, lai tās pārdotu saviem klientiem. Tikai tad, kad klients izlēmis iegadāties ceļojumu, aģents sazinās ar savu piegādātāju, lai veiktu pirkumu klienta izdevumā. [10.]
Vairums piegādātāju tūrisma nozarē pārdod savu preci ar ceļojumu aģentu starpniecību. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants