Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.12.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Tradicionālais un inovatīvais ilgtspējīgā izglītībā', 1.
  • Eseja 'Tradicionālais un inovatīvais ilgtspējīgā izglītībā', 2.
  • Eseja 'Tradicionālais un inovatīvais ilgtspējīgā izglītībā', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Pasaulē daudz tiek diskutēts par izglītību 21. gadsimtam un mūsdienu skola un skolotājs ir sarežģītā pārejās procesā. Skolotājs šādā skolā ir mācīšanās procesa organizators, kurš palīdz skolēniem informāciju pārveidot zināšanās un zināšanas dzīvesgudrībā. Savukārt skolēns ir indivīds, kurš ir motivēts mācīties, jo mācību procesā saredz, kā mācīšanās sagatavo viņu dzīvei. Jaunu tehnoloģiju ienākšana skolās ir neizbēgams process, taču ļoti svarīgi, lai tehnikas nodrošinājums ir pakārtots mācību mērķim un saturam, tas ir galvenais priekšnoteikums ilgtspējīgas izglītības pastāvēšanā. Tehnoloģijas attīstās ļoti strauji un ir grūti paredzēt kā šī attīstība ietekmēs izglītību un mūs pašus nākotnē. Vēl pagājušā gadsimta nogalē neviens nespēja iedomāties, ka skolā būs brīvi pieejami datori un bezvadu internets gan bērniem, gan skolotājiem, ka pat visiem tik pazīstamais skolas žurnāls tiks datorizēts. Nenoliedzami tehnoloģiju ieviešana skolās atvieglo mācību procesa organizēšanu un arī pedagogu darbu. Šodien skolēniem un studentiem, pateicoties globalizācijai, ir daudz iespēju doties dažādās apmaiņas programmās un iepazīties ar cittautu kultūrām, tāpat arī pedagogiem ir iespēja doties pieredzes apmaiņā uz citām valstīm, dalīties pieredzē un paplašināt redzesloku. Tas viss, manuprāt, pozitīvi ietekmē skolas dzīvi, mācību procesu un mācību vielas apguvi.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants