Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Pieaugušo izglītība', 1.
  • Referāts 'Pieaugušo izglītība', 2.
  • Referāts 'Pieaugušo izglītība', 3.
  • Referāts 'Pieaugušo izglītība', 4.
  • Referāts 'Pieaugušo izglītība', 5.
  • Referāts 'Pieaugušo izglītība', 6.
Darba fragmentsAizvērt

G. Svence „Darbs nosaka cilvēka dzīvesveidu; to, kā cilvēks ģērbjas, ar ko draudzējas; arī cilvēku materiālo stāvokli, prestižu, nostādnes un vērtības. Darbs var sniegt cilvēkam baudu, veicināt viņa personības izaugsmi un pašrealizāciju, kā arī var kļūt par neapmierinātības, nedrošības un mazvērtības izjūtas cēloni.”
D. Lieģeneice „Cilvēks atrodas pats savas attīstības procesā visu mūžu. Ar to viņš ietekmē sabiedrības kvalitāti.”
Pieaugušais , pateicoties savai psiholoģiskajai, emocionālajai, sociālajai, kognitīvajai, fiziskajai nobriešanai, citādi mācās un tam ir citādas izglītošanās vajadzības ne kā jaunāka vecuma cilvēkiem. Cilvēki, kas ir nobrieduši, ne vienmēr piedalās pieaugušo izglītībā. Daži cilvēki, kurus uzskata kā pieaugušos to lomas dēļ (ģimenes iztikas pelnītāji vai vecāki) nav pieauguši sava kognitīvā vai emocionālā brieduma ziņā.
K. Teperveins „Jāsāk pašam ar sevi. Jāsaved kārtībā tā pasaules daļa, kuru tieši varam ietekmēt paši. Jābeidz citu cilvēku izvērtēšana un nosodīšana un jāķeras pašiem pie sevis, izšķiroties par pilnvērtīgāku dzīvi.…

Atlants