Vērtējums:
Publicēts: 15.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'DnBNord Banka', 1.
  • Prakses atskaite 'DnBNord Banka', 2.
  • Prakses atskaite 'DnBNord Banka', 3.
  • Prakses atskaite 'DnBNord Banka', 4.
  • Prakses atskaite 'DnBNord Banka', 5.
  • Prakses atskaite 'DnBNord Banka', 6.
  • Prakses atskaite 'DnBNord Banka', 7.
  • Prakses atskaite 'DnBNord Banka', 8.
  • Prakses atskaite 'DnBNord Banka', 9.
  • Prakses atskaite 'DnBNord Banka', 10.
  • Prakses atskaite 'DnBNord Banka', 11.
  • Prakses atskaite 'DnBNord Banka', 12.
  • Prakses atskaite 'DnBNord Banka', 13.
  • Prakses atskaite 'DnBNord Banka', 14.
  • Prakses atskaite 'DnBNord Banka', 15.
  • Prakses atskaite 'DnBNord Banka', 16.
  • Prakses atskaite 'DnBNord Banka', 17.
  • Prakses atskaite 'DnBNord Banka', 18.
  • Prakses atskaite 'DnBNord Banka', 19.
  • Prakses atskaite 'DnBNord Banka', 20.
  • Prakses atskaite 'DnBNord Banka', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Iepazīšanās ar uzņēmumu    3
1.1.  Uzņēmuma nosaukums, tā juridiskais statuss, uzņēmējdarbības virziens    3
1.2.  Struktūrvienība    4
2.  Uzņēmums kā vadības sistēma izvērtēšana    6
3.  Uzņēmuma saimniecisko darbības procesu organizatoriskā struktūra    8
4.  Uzņēmuma sadarbības viedi un partnerus    9
5.  Darba dalīšanas un specializācijas veidi uzņēmumā    11
6.  Darba normēšana, darba laika noteikšanas prakse uzņēmumā    12
7.  Uzņēmuma darba motivēšanas veidi un prakse    13
9.  Datora sistēmas izmantošanas veidi un prakse uzņēmumā    16
  Secinājumi un priekšlikumi    18
  Izmantoto informācijas avotu saraksts    19
  Pielikums    20
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi.
Analizējot bankas vēsturi, tās darbību un rakstot šo prakses atskaiti autorei radās arī vairāki secinājumi, kas lielos vilcienos iezīmē bankas pagātni un tagadējo pastāvēšanu:
2011. gadā veiksmīgi noritējusi bankas nosaukuma maiņa no A/S ”DnB NORD Banka” uz A/S DNB NORD.
Banka strādā pie jaunas IT sistēmas ieviešanas, kas atvieglotu bankas darbinieku darbu, padarītu bankas pakalpojumus klientiem pieejamākus un ērtākus;
AS „DNB Banka” ir izvirzījusi augstus mērķus: kļūt par vienu no vadošajām bankām Latvijā. Bankas darbību raksturo dinamiska attīstība, nozīmīgas pozitīvas izmaiņas un īstenoti izaicinājumi.
DNB Banka aktīvi reaģē uz klientu mainīgajām vajadzībām, izstrādājot jaunus produktus un uzlabojot un modernizējot jau esošos bankas produktus.
AS „DNB Banka” ir viena no straujāk augošajām bankām Latvijā - jau vairākus gadus AS „DNB Banka” aktīvu, kredītportfeļa un noguldījumu izaugsmes pieaugums ievērojami pārsniedz banku sektora vidējos rādītājus;
Autores prāt, šobrīd uzņēmums darbojas efektīvi. Laikam ejot mainās Bankas darbības stratēģijas, taču katru gadu nostabilizē savas pozīcijas tirgū. Pēc prakses darba izstrādes autorei ir sekojoši priekšlikumi bankas darbības uzlabošanā:
Uzlabot esošo programmu – ja kāds darbinieks aplūko klienta profilu, cits darbinieks tam nevar piekļūt – novērst šo nepilnību;
Izveidot multi-valūtas kontu;
Nav savstarpējas attiecības starp Monitoringa grupai un filiālēm. Filiāles ieinteresētas pārdot produktu , bet Monitoringa grupai svarīgi saņemt un pārbaudīt visus vajadzīgos dokumentus.
Sadarbība ar Lursoft. Automatizēt informācijas saņemšanu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants