Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Diskrētās struktūras datorzinātnēs', 1.
  • Referāts 'Diskrētās struktūras datorzinātnēs', 2.
  • Referāts 'Diskrētās struktūras datorzinātnēs', 3.
  • Referāts 'Diskrētās struktūras datorzinātnēs', 4.
  • Referāts 'Diskrētās struktūras datorzinātnēs', 5.
  • Referāts 'Diskrētās struktūras datorzinātnēs', 6.
  • Referāts 'Diskrētās struktūras datorzinātnēs', 7.
  • Referāts 'Diskrētās struktūras datorzinātnēs', 8.
  • Referāts 'Diskrētās struktūras datorzinātnēs', 9.
  • Referāts 'Diskrētās struktūras datorzinātnēs', 10.
  • Referāts 'Diskrētās struktūras datorzinātnēs', 11.
  • Referāts 'Diskrētās struktūras datorzinātnēs', 12.
  • Referāts 'Diskrētās struktūras datorzinātnēs', 13.
  • Referāts 'Diskrētās struktūras datorzinātnēs', 14.
  • Referāts 'Diskrētās struktūras datorzinātnēs', 15.
  • Referāts 'Diskrētās struktūras datorzinātnēs', 16.
  • Referāts 'Diskrētās struktūras datorzinātnēs', 17.
  • Referāts 'Diskrētās struktūras datorzinātnēs', 18.
  • Referāts 'Diskrētās struktūras datorzinātnēs', 19.
  • Referāts 'Diskrētās struktūras datorzinātnēs', 20.
  • Referāts 'Diskrētās struktūras datorzinātnēs', 21.
  • Referāts 'Diskrētās struktūras datorzinātnēs', 22.
  • Referāts 'Diskrētās struktūras datorzinātnēs', 23.
  • Referāts 'Diskrētās struktūras datorzinātnēs', 24.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    2
  Saturs    3
1.  Uzdevuma nostādne    4
2.  Teorētiskais pamatojums    5
2.1.  Uzdevums nr. 1    5
2.2.  Uzdevums nr. 2    10
3.  Paskaidrojumi programmas lietotājam    14
3.1.  Paskaidrojumi uzdevumam nr.1    14
3.2.  Paskaidrojumi uzdevumam nr.2    16
4.1.  Uzdevumam nr. 1    18
4.2.  Uzdevumam nr. 2    21
  Secinājumi    22
  Literatūras saraksts    23
Darba fragmentsAizvērt

1. Uzdevuma nostādne
12. variants
Variants ietver 2 uzdevumus. Katra uzdevuma atrisināšanai jāizstrādā programma, kas veic datu ievadi prasītajā formā, atrisina uzdevumu un izvada rezultātu.
Uzdevumi:
1) Prima algoritms. Grafu ievada ar blakus virsotņu matricu (ievērot simetriju, vieninieku vietā ievada loku svarus), grafa virsotņu skits n: 9 2) Ievadīt kopas A un B (lietotājs ievada katras kopas apjomu (mainīgs lielums, max 8 elementi) un katras kopas elementus (simboli)). Tad lietotājs uzdod attēlojumu F, to uzdod ar grafiku F={}, paredzēt kortežu pārbaudi: izslēgt neesošu elementu ievadi. Noteikt vai attēlojums F ir sirjekcija, injekcija, bijekcija.
2. Teorētiskais pamatojums
2.1. Uzdevums nr. 1
Grafs ir matemātisks objekts, abstraktā veidā grafu definē kā kopu pāri G=(A,R); kur kopas A elementus (a,b,c, ...) sauc par Virsotnēm. Kopa R sastāv no šo elementu sakārtotiem pāriem r=(a,b) ( t.i., RA2), kurus sauc par šķautnēm (arī lokiem) [3;101].
Lokam piemīt tāda īpašība kā svars, svars ir skalārvērtība. Izšķir divus grafu veidus: orientēts un neorientēts grafs. Neorientētā grafā nav svarīgi, kura virsotne katram lokam ir pirmā un kura otrā – loku zīmē kā līniju un kopas Q elementi ir nesakārtoti virsotņu pāri. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants