Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.09.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Sākumskolas prakses atskaite', 1.
  • Prakses atskaite 'Sākumskolas prakses atskaite', 2.
  • Prakses atskaite 'Sākumskolas prakses atskaite', 3.
  • Prakses atskaite 'Sākumskolas prakses atskaite', 4.
  • Prakses atskaite 'Sākumskolas prakses atskaite', 5.
  • Prakses atskaite 'Sākumskolas prakses atskaite', 6.
  • Prakses atskaite 'Sākumskolas prakses atskaite', 7.
  • Prakses atskaite 'Sākumskolas prakses atskaite', 8.
  • Prakses atskaite 'Sākumskolas prakses atskaite', 9.
  • Prakses atskaite 'Sākumskolas prakses atskaite', 10.
  • Prakses atskaite 'Sākumskolas prakses atskaite', 11.
  • Prakses atskaite 'Sākumskolas prakses atskaite', 12.
  • Prakses atskaite 'Sākumskolas prakses atskaite', 13.
  • Prakses atskaite 'Sākumskolas prakses atskaite', 14.
  • Prakses atskaite 'Sākumskolas prakses atskaite', 15.
  • Prakses atskaite 'Sākumskolas prakses atskaite', 16.
  • Prakses atskaite 'Sākumskolas prakses atskaite', 17.
  • Prakses atskaite 'Sākumskolas prakses atskaite', 18.
  • Prakses atskaite 'Sākumskolas prakses atskaite', 19.
Darba fragmentsAizvērt

Mērķis: analizēt skolotāja profesionālās kompetences darbā ar sākumskolas vecuma audzēkņiem, pedagoģiskā procesa plānošanu, organizēšanu un vadību sākumskolā.


Prakses uzdevumi: izvērtēt mācību procesa (1. – 4.) klasēs matemātikas, vizuālās mākslas, latviešu valodas un literatūras, rokdarbu, dabas zinību, mūzikas, sociālo zinību, sporta norisi stundās;
sarunās ar klases audzinātāju un iepazīstoties ar klasē organizētajiem pasākumiem, dokumentāciju, izzināt audzināšanas darba norisi, audzinātāja prasmi vadīt potenciālās un esošās konfliktsituācijas.

Atlants