Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.10.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Skolēnu sasniegumu vērtēšana sākumskolā', 1.
  • Konspekts 'Skolēnu sasniegumu vērtēšana sākumskolā', 2.
  • Konspekts 'Skolēnu sasniegumu vērtēšana sākumskolā', 3.
  • Konspekts 'Skolēnu sasniegumu vērtēšana sākumskolā', 4.
  • Konspekts 'Skolēnu sasniegumu vērtēšana sākumskolā', 5.
  • Konspekts 'Skolēnu sasniegumu vērtēšana sākumskolā', 6.
  • Konspekts 'Skolēnu sasniegumu vērtēšana sākumskolā', 7.
  • Konspekts 'Skolēnu sasniegumu vērtēšana sākumskolā', 8.
  • Konspekts 'Skolēnu sasniegumu vērtēšana sākumskolā', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Novērtējot skolēnu mācību sasniegumus un prasmes, skolēni iegūst informāciju par savām zināšanām, skolotājs - novērtējumu par savu darbu un izvēlētajām mācību metodēm, skolas vadība - par izveidoto un uzturēto vidi un izglītības veidotāji - par izglītības programmu, saturu un to efektivitāti. Pedagogi nodrošina diagnosticējošo vērtēšanu, formatīvās un summatīvās vērtēšanas sistēmas realizēšanu praksē, un viņiem ir jāapzinās, kā personīgie sasniegumi ietekmē skolēnu sociālajās struktūrās, kā ikviens vērtējums ietekmē skolēna pašnovērtējumu un kā tas savukārt ietekmē cilvēka individuālās spējas pilnveidot prasmes un īstenot savas dzīves mērķus un vajadzības.…

Atlants