Vērtējums:
Publicēts: 21.11.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 20. gs. (1900. - 1999. g.)
  • Prezentācija 'Dvēseļu putenis Tēvzemes nedēļai', 1.
  • Prezentācija 'Dvēseļu putenis Tēvzemes nedēļai', 2.
  • Prezentācija 'Dvēseļu putenis Tēvzemes nedēļai', 3.
  • Prezentācija 'Dvēseļu putenis Tēvzemes nedēļai', 4.
  • Prezentācija 'Dvēseļu putenis Tēvzemes nedēļai', 5.
  • Prezentācija 'Dvēseļu putenis Tēvzemes nedēļai', 6.
  • Prezentācija 'Dvēseļu putenis Tēvzemes nedēļai', 7.
  • Prezentācija 'Dvēseļu putenis Tēvzemes nedēļai', 8.
  • Prezentācija 'Dvēseļu putenis Tēvzemes nedēļai', 9.
  • Prezentācija 'Dvēseļu putenis Tēvzemes nedēļai', 10.
  • Prezentācija 'Dvēseļu putenis Tēvzemes nedēļai', 11.
  • Prezentācija 'Dvēseļu putenis Tēvzemes nedēļai', 12.
  • Prezentācija 'Dvēseļu putenis Tēvzemes nedēļai', 13.
  • Prezentācija 'Dvēseļu putenis Tēvzemes nedēļai', 14.
  • Prezentācija 'Dvēseļu putenis Tēvzemes nedēļai', 15.
  • Prezentācija 'Dvēseļu putenis Tēvzemes nedēļai', 16.
  • Prezentācija 'Dvēseļu putenis Tēvzemes nedēļai', 17.
  • Prezentācija 'Dvēseļu putenis Tēvzemes nedēļai', 18.
  • Prezentācija 'Dvēseļu putenis Tēvzemes nedēļai', 19.
  • Prezentācija 'Dvēseļu putenis Tēvzemes nedēļai', 20.
  • Prezentācija 'Dvēseļu putenis Tēvzemes nedēļai', 21.
  • Prezentācija 'Dvēseļu putenis Tēvzemes nedēļai', 22.
  • Prezentācija 'Dvēseļu putenis Tēvzemes nedēļai', 23.
Darba fragmentsAizvērt

Tēvzemes nedēļai vēsturē
CEĻOJUMA KOFERIS
UZ A1 LAPAS (PLAKĀTA LAPA) UZZĪMĒT LIELU KOFERI, KAS AIZŅEM VISU LAPAS LAUKUMU.
UZ TĀ KOFERA IZVEIDOT KOLĀŽU NO ATTĒLIEM PAR LATVIJAS PERSONĀM, VIETĀM UN NOTIKUMIEM, KAS ATSPOGUĻO LATVIJAS PATRIOTA IDENTITĀTI UN NOZĪNĪGUS VĒSTURES NOTIKUMUS.
2. IZVEIDOT KLASES KOMANDU 5 CILVĒKU SASTĀVĀ, KAS 13.NOVEMBRĪ PIEDALĪSIES VĒSTURES KONKURSĀ MANAS TĒVZEMES STĀSTS - DVĒSEĻU PUTENIS!

Uzdevumi vēstures konkursam
10.-12. klašu komandām un klasēm kopā
Uzmanīgi noskatīties VISU filmu. Iegaumēt, izprast un zināt galvenos vēstures notikumus un norises hronoloģiskā secībā, kas tiek atspoguļoti filmas gaitā ( kari, kaujas, bruņotie formējumi, pastāvošā vara un varas maiņa - laiks, vieta, dalībnieki, mērķi, rezultāti).
Zināt filmas varoņu vārdus, kas viņi bija, kādas bija viņu savstarpējās attiecības, kādos vēstures notikumos piedalījās.
Zināt filmas scenārija un sižeta avotu un tā autoru, filmas galvenos veidotājus un aktieru vārdus.
Zināt filmas apbalvojumus.
Sagatavoties 1.5 minūtes laikā prezentēt klases sagatavotu KOFERI un 2 teikumos izdomāt - kā kofera kolāža var būt sasaistīta ar tiem vēstures notikumiem, vai varoņu likteņiem, kas atspoguļoti filmā “DVĒSEĻU PUTENIS”…

Autora komentārsAtvērt
Atlants