Vērtējums:
Publicēts: 23.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mācību organizācijas formas', 1.
  • Konspekts 'Mācību organizācijas formas', 2.
  • Konspekts 'Mācību organizācijas formas', 3.
  • Konspekts 'Mācību organizācijas formas', 4.
  • Konspekts 'Mācību organizācijas formas', 5.
  • Konspekts 'Mācību organizācijas formas', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Mācību Stunda- MO pamatforma
1.Vispārīgās prasības:
• Sekmēt apzinātu, dziļu un noturīgu zināšanu apguvi
• Veidot skolēniem noturīgas iemaņas un prasmes
• Palielināt mācību audzinošo efektu stundā
• Sekmēt skolēnu vispusīgu attīstību
• Sekmēt skolēnu patstāvību
• Izveidot skolēniem prasmi patstāvīgi mācīties
• Veicināt pozitīvu mācīšanās motivāciju
• Ieaudzināt skolēnos darba mīlestību

2.Audzināšanas prasības:
• Stundas audzinošo uzdevumu izvirzīšana
• Pasaules uzskata, augstu morālo īpašību, estētiskās gaumes veidošana skolēnos
• Aktīvas attieksmes pret dzīvi
• Pedagoģiskā takta ievērošana
• Saskarsmes kultūras veidošanās sekmēšana

3. Didaktiskās prasības:
• Stundu mācību uzdevumu skaidra noformulēšana
• Precīza mācību stundas struktūras noteikšana stundu plānā
• Sekmīga mācību principu un apstākļu nodrošināšana stundā

4.Psiholoģiskās prasības:
• Ikviena skolēna psihisko īpatnību vispusīga izpēte un ievērošana mācību stundā
• Labvēlīgas, rosinošas gaisotnes, pozitīva psihiskā noskaņojuma nodrošināšana stundā
• Skolēna personības motivācijas sfēras ietekmēšana
• Skolotāja prasīguma apvienojums ar labvēlīgumu un taisnīgumu

5.Higiēnas prasības:
• Higiēnas prasību ievērošana klasē, stundu laikā
• Rūpīga sekošana, lai bērni nepārpūlētos fiziski un garīgi
• Darbības veidu maiņas nodrošināšana mācību darbā, lai izsargātos no vienveidības, kas rada garīgu piepūli

Atlants