Vērtējums:
Publicēts: 13.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Uzņēmuma preču virzīšana mārketinga komunikāciju sistēmā', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma preču virzīšana mārketinga komunikāciju sistēmā', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma preču virzīšana mārketinga komunikāciju sistēmā', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma preču virzīšana mārketinga komunikāciju sistēmā', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma preču virzīšana mārketinga komunikāciju sistēmā', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma preču virzīšana mārketinga komunikāciju sistēmā', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma preču virzīšana mārketinga komunikāciju sistēmā', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma preču virzīšana mārketinga komunikāciju sistēmā', 8.
Darba fragmentsAizvērt

A/ S Hanzas maiznīca- Maiznīca, kas 90. gadu vidū pieteica sevi kā maizes tirgus līderi.
Hanzas maiznīcai mērķtiecīgi strādājot, nosakot jaunu līmeni maizes tirgū, šī pozīcija veiksmīgi ir saglabāta. Uzņēmuma produkcija tiek ražota trīs ceptuvēs, no kurām divas atrodas Rīgā un viena Rēzeknē. Dienā Hanzas Maiznīca ceptuvēs tiek saražots ap 90 tonnām produkcijas. Uzņēmums saviem pircējiem piedāvā ap 45 dažādas maizes veidiem un ap 30 veidu konditorejas izstrādājumu. Hanzas Maiznīca Latvijas maizes tirgū ar šo nosaukumu ir jau kopš 1994. gada. Galvenais Hanzas Maiznīca akcionārs ir Somijas lielākā maizes ceptuve Vaasan&Vaasan.
Hanzas Maiznīca daudzās jomās bijuši pirmie/inovatori – pirmie sāka cept tostermaizes, Rikas, sendviču maizes, maizes ar graudiem un sēklām, pirmie iepakoja maisiņos, pirmie izplatīja ērtāk lietojamu sagrieztu maizi.
Hanzas Maiznīcā strādā labākie Latvijas maizes cepšanas speciālisti. Uzņēmums profesionāli apvieno senās tradīcijas ar arvien augošām mūsdienu dzīves prasībām. Lai nodrošinātu augstāko produkcijas kvalitāti, uzņēmums nepārtraukti investē jaunākās paaudzes tehnoloģiju iegādē. Visaptveroša procesa kontrole nodrošina nemainīgu kvalitāti no dienas dienā. Plašais sortiments apmierina visdažādākās vēlmes un gaumes.
Uzņēmuma misija- Cept Latvijas iecienītāko maizi!
Spēt gadu no gada uzturēt nemainīgi augstu produktu kvalitāti, tādējādi sniedzot cilvēkiem to, ko viņi katru dienu vēlas redzēt uz sava galda – garšīgu, svaigu, veselīgu un tradicionāli ceptu maizi.
Maize ir ikdienas plaša patēriņa produkts. Statistika liecina, ka maizes un labības produktu patēriņš pēdējo piecu gadu laikā uz vienu cilvēku samazinājies par gandrīz 0,5 kg mēnesī. Taču, neskatoties uz šo, kā arī pieaugošo konkurencei, pēc Latvijas Statistikas Pārvaldes datiem Hanzas Maiznīca 2004. gada aizņēma 28% no kopējā maizes tirgus kilogramos un 28.5% no kopējā maizes tirgus latos. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants