Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Veiksmīgas pedagoģiskās darbības pamatvērtības', 1.
  • Eseja 'Veiksmīgas pedagoģiskās darbības pamatvērtības', 2.
  • Eseja 'Veiksmīgas pedagoģiskās darbības pamatvērtības', 3.
  • Eseja 'Veiksmīgas pedagoģiskās darbības pamatvērtības', 4.
  • Eseja 'Veiksmīgas pedagoģiskās darbības pamatvērtības', 5.
  • Eseja 'Veiksmīgas pedagoģiskās darbības pamatvērtības', 6.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Mērķtiecība    3
  Savstarpējā cieņa    4
  Vienotība teorijai ar praksi    4
  Nobeigums    5
  Izmantotie avoti un literatūra    6
Darba fragmentsAizvērt

Lai ikviena audzinātāja pedagoģiskā darbība būtu produktīva un veiksmīga, ir jāievēro vairākas pedagoģiskās darbības pamatvērtības. Šīs pamatvērtības būtu tie principi, pēc kuriem pedagogam būtu jāvadās savā ikdienas darbā, saskarsmē ar saviem mācāmajiem.
„Pedagoģija ir zinātne par audzināšanu, par jaunās paaudzes sagatavošanu dzīvei.” (4, 7.lpp.) No šiem Leonarda Žukova vārdiem varam secināt, ka pedagoģija savā būtībā ir audzināšana. Tātad attiecīgi audzināšanas principi ir arī pedagoģijas principi.
Ausma Špona norāda, ka „principi – tās ir pamatprasības. Audzināšanas pedagoģiskie principi nosaka audzēkņu un audzinātāju sadarbības satura virzību un organizāciju, metožu un formu izvēli un lietošanu.” (3, 100.lpp.) …

Autora komentārsAtvērt
Atlants