Vērtējums:
Publicēts: 21.05.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Konspekts 'Reklāmas veidu salīdzināšana - vides, radio, televīzijas', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas veidu salīdzināšana - vides, radio, televīzijas', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas veidu salīdzināšana - vides, radio, televīzijas', 3.
  • Konspekts 'Reklāmas veidu salīdzināšana - vides, radio, televīzijas', 4.
  • Konspekts 'Reklāmas veidu salīdzināšana - vides, radio, televīzijas', 5.
  • Konspekts 'Reklāmas veidu salīdzināšana - vides, radio, televīzijas', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Vides reklāmas stendi
Priekšrocības
• Liela sensacionāla reklāmas ziņa pievērš uzmanību. Izmantojot šo mediju, reklāmas ziņai ir jābūt lakoniskai un konkrētai.
• Jūsu reklāmas ziņa ir labi pamanāma un iespaidīga. Mūsdienu tehnoloģijas ļauj realizēt arvien vairāk jauninājumu reklāmas jomā, piemēram, runājošus, kustīgus, mainīgus un mirgojošus stendus. Iespējams izvēlēties arī gaisa balonus, uguņošanu, karogus, plakātus un daudz ko citu, kas var piesaistīt potenciālo klientu uzmanību. Jūs varat nomāt pat mobilos stendus, ko pilsētā pārvieto pa jūsu izvēlēto maršrutu ar nolūku, lai potenciālie klienti redzētu jūsu stendu vairākas reizes dienā.
• Jūsu reklāmziņa sasniedz lielu auditoriju, daudzi cilvēki, regulāri pārvietojoties pa vienu un to pašu maršrutu, jūsu reklāmziņu redz atkārtoti.

Trūkumi
• Grūti sasniegt konkrētu auditoriju. Jūs varat sasniegt tuvākās apkārtnes auditoriju, bet nevarat konkrēti noteikt savu mērķauditoriju.
• Jūsu izdomu ierobežo reklāmziņas izvietošanas veids un vieta.

Autora komentārsAtvērt
Atlants