Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.09.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Preču cenas, to veidošanas metodes, taktikas, stratēģijas', 1.
  • Referāts 'Preču cenas, to veidošanas metodes, taktikas, stratēģijas', 2.
  • Referāts 'Preču cenas, to veidošanas metodes, taktikas, stratēģijas', 3.
  • Referāts 'Preču cenas, to veidošanas metodes, taktikas, stratēģijas', 4.
  • Referāts 'Preču cenas, to veidošanas metodes, taktikas, stratēģijas', 5.
Darba fragmentsAizvērt

ir produkta vērtības naudas izteiksmē;
ir patērētāju maksa par produkta lietošanas rezultātā gūto patēriņa labumu;
ir vērtību summa, kuru patērētājs atdod maiņas procesā, saņemot produktu (vērtību kopumu)
ir attiecības.
Cenu veidošana ir cenu noteikšanas faktoru, principu, metožu un
aprēķinu kopa.
Cenu veidošanas faktorus iedala iekšējos un ārējos. Galvenie iekšējie faktori ir:
uzņēmuma un t.sk. mārketinga mērķi;
mārketinga stratēģija;
uzņēmuma izmaksas;
mārketinga darbības organizācija.
Galvenie ārējie faktori ir šādi:…

Autora komentārsAtvērt
Atlants