Vērtējums:
Publicēts: 04.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Humānpedagoģija', 1.
  • Prezentācija 'Humānpedagoģija', 2.
  • Prezentācija 'Humānpedagoģija', 3.
  • Prezentācija 'Humānpedagoģija', 4.
  • Prezentācija 'Humānpedagoģija', 5.
  • Prezentācija 'Humānpedagoģija', 6.
  • Prezentācija 'Humānpedagoģija', 7.
  • Prezentācija 'Humānpedagoģija', 8.
  • Prezentācija 'Humānpedagoģija', 9.
  • Prezentācija 'Humānpedagoģija', 10.
  • Prezentācija 'Humānpedagoģija', 11.
  • Prezentācija 'Humānpedagoģija', 12.
  • Prezentācija 'Humānpedagoģija', 13.
  • Prezentācija 'Humānpedagoģija', 14.
  • Prezentācija 'Humānpedagoģija', 15.
  • Prezentācija 'Humānpedagoģija', 16.
  • Prezentācija 'Humānpedagoģija', 17.
  • Prezentācija 'Humānpedagoģija', 18.
  • Prezentācija 'Humānpedagoģija', 19.
  • Prezentācija 'Humānpedagoģija', 20.
  • Prezentācija 'Humānpedagoģija', 21.
  • Prezentācija 'Humānpedagoģija', 22.
  • Prezentācija 'Humānpedagoģija', 23.
  • Prezentācija 'Humānpedagoģija', 24.
  • Prezentācija 'Humānpedagoģija', 25.
  • Prezentācija 'Humānpedagoģija', 26.
  • Prezentācija 'Humānpedagoģija', 27.
Darba fragmentsAizvērt

Humānās pedagoģijas virziens mūsdienās Rietumu pasaulē tiek saukts par “TREŠO SPĒKU”.
Humānā audzināšana ir garīguma audzināšana ,kurā tiek īstenotas aksioloģiskās vērtības.

Aksioloģija- (gr. axios- vērtīgs + logos- jēdziens , mācība)- filozofijas mācība par vērtībām.
Humāns –cilvēcīgs , sirsnīgs ,atsaucīgs , žēlsirdīgs.

Humānā pedagoģija- audzināšanas zinātne , kas vēršas pret cilvēka prāta vienpusīgu izkopšanu , pret cilvēka dvēseles , uzvedības un rīcības , nozīmes un jēgas izskaidrošanu , eksperimentāli pārbaudāmu likumsakarību veidā.
Vienkāršotā izpratnē ar humāno pedagoģiju izprot – mīlēt, cienīt bērnus, nekliegt uz viņiem, būt labiem pret viņiem, smaidīt. Humānajai pedagoģijai bērns jāvirza uz garīgo meklējumu.
Izglītības humānā paradigma.
“paradigma’’- piemērs ,paraugs (no gr. val. tulk.)
Problēmu nostādnes risinājums un pētīšanas metožu kopums.
Latvijā 80. gadu beigās un 90.gadu sākumā visskaidrāk izpaudās izmaiņas izglītībā.
Jauna izglītības paradigma- humānā izglītība.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants