Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.01.2003.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Slēptās reklāmas regulēšana Latvijā', 1.
  • Konspekts 'Slēptās reklāmas regulēšana Latvijā', 2.
  • Konspekts 'Slēptās reklāmas regulēšana Latvijā', 3.
  • Konspekts 'Slēptās reklāmas regulēšana Latvijā', 4.
  • Konspekts 'Slēptās reklāmas regulēšana Latvijā', 5.
  • Konspekts 'Slēptās reklāmas regulēšana Latvijā', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Laiks, kopš Latvijas neatkarības atjaunošanas ir bijis pietiekams, lai arī politiskās partijas pārņemtu visas labākās un sliktākās Rietumu tradīcijas attiecībā uz priekšvēlēšanu reklāmām. Sākot jau ar 6.Saeimas vēlēšanām Latvijā var runāt par profesionāli sagatavotām reklāmām, bez tam, nemitīgi pieaug arī politisko partiju izdevumi, kas saistīti ar priekšvēlēšanu kampaņām. Politiskie analītiķi spriež, ka 8.Saeimas vēlēšanas un pirms tām veiktā reklāma būs vēl nebijis “šovs”, kurā lielās, Saeimā pārstāvētās politiskās partijas, ieguldīs līdz pat 1 miljonam latu katra.
Tomēr jāatzīmē, ka patiesais, priekšvēlēšanu kampaņām patērētais finansu līdzekļu daudzums ir daudz lielāks nekā to uzrāda partijas. Manuprāt, jau 2001.gada pašvaldību vēlēšanās lielās partijas pārsniedza šo miljona latu robežu. Tas izskaidrojams ar ļoti plašo individuālo kampaņu veikšanu, kā arī ar patiesajām cenām, kas daudzviet tika mākslīgi nomaskētas.
Un tomēr, ikviens cilvēks vai organizācija, tajā skaitā arī politiskā partija, ir tendēti uz savu finansiālo līdzekļu minimizēšanu. Priekšvēlēšanu kampaņas izdevumi ir milzīgi, tomēr partijai lojālo cilvēku darbība vadošajos amatos masu medijos bieži vien ļauj samazināt reklāmai paredzētos izdevumus. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants