Vērtējums:
Publicēts: 22.04.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Iekļaujošā izglītība: par un pret argumenti', 1.
  • Referāts 'Iekļaujošā izglītība: par un pret argumenti', 2.
  • Referāts 'Iekļaujošā izglītība: par un pret argumenti', 3.
  • Referāts 'Iekļaujošā izglītība: par un pret argumenti', 4.
  • Referāts 'Iekļaujošā izglītība: par un pret argumenti', 5.
  • Referāts 'Iekļaujošā izglītība: par un pret argumenti', 6.
  • Referāts 'Iekļaujošā izglītība: par un pret argumenti', 7.
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Lai atvieglotu pedagogu darbu un bērnu uztveri, bērniem ar īpašām vajadzībām būtu nepieciešams nozīmēt blakus kādu palīgpersonu vai skolotāju, lai mācību process būtu kvalitatīvāks un labāks, bet mūsdienās tas ir grūti nodrošināms.
2. Mācību procesā ļoti svarīgi ir bērna adaptēšanās un intergrēšanās, arī tas, lai bērns justu atbalstu un justos droši. Par to ir atbildīgi apkārtējie kā bērni, tā arī pedagogi.
3. Lielākā daļa pedagogi nav speciāli kvalificēti darbam, bērniem ar speciālām vajadzībām. Nepieciešama pareiza pedagoģiska un psiholoģiska pieeja, lai bērniem nebūtu regress mācībās. Pedagogiem ir nepieciešams darbs praksē ar šādiem bērniem. Skolās būt jāpielāgo mācību uzdevumi bērniem ar īpašajām vajadzībām, ja tas būtu nepieciešams.
4. Šī iekļaujošā izglītība veicinātu sabiedrības attīstību pēc rases, tautības, ticības,uc. Viens no otra mācītos un pilnveidotos, uzlabotos sociālās prasmes, kā arī būtu lielāka vienotība nekā līdz šim.
5. Latvijas valsts izglītības sistēma nav tik ļoti attīstīta, lai varētu popularizēt iekļaujošās izglītības skolas. Nepieciešams laiks, cilvēku un finansiālie resursi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants