Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.10.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Automobiļu reklāmu vēsture ASV no 1930. līdz 1980.gadam', 1.
  • Referāts 'Automobiļu reklāmu vēsture ASV no 1930. līdz 1980.gadam', 2.
  • Referāts 'Automobiļu reklāmu vēsture ASV no 1930. līdz 1980.gadam', 3.
  • Referāts 'Automobiļu reklāmu vēsture ASV no 1930. līdz 1980.gadam', 4.
  • Referāts 'Automobiļu reklāmu vēsture ASV no 1930. līdz 1980.gadam', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Šie 50 gadi ASV automobiļu reklāmu vēsturē ir visai nozīmīgs posms, sākot no automašīnu neprecīziem attēlojumiem līdz reālismam un piezemētībai. Cauri visiem šiem laikiem nereti ir manāmas nostaļģijas iezīmes. Reklāmas veidotāji runā par ģimenes cilvēku, kurš beidzot var iegādāties automobili par kādu ir sapņojis bērnībā. Tas pēc būtības ir vērojams arī mūsdienās, kad piedāvātas tiek klasisku automobiļu jaunas versijas. Vislielākās izmaiņas reklāmu attīstībā ir manāmas vizuālajā izpildījumā, jo tematiski izmaiņas ir visai nenozīmīgas. Vēl joprojām tiek runāts par brīvību un komfortu ceļojot un aizmirstot rūpes, kā arī vēl aizvien ģimenes auto reklāmas nereti parādās laimīgi un smaidoši cilvēki. Tieši 50. gadi, manuprāt, ir viens no nozīmīgākajiem posmiem ne tikai ASV auto industrijā, bet arī automašīnu reklamēšanas ziņā. Reklāmas veidotāji lielāku uzmanību sāka veltīt tieši patērētāja vēlmēm, nerunājot tikai par drošu vai komfortablu braucienu. Tika sākts vairāk domāt par automobili kā ko vairāk par pārvietošanās līdzekli. Tas sāka ieņemt pozīciju kā brīvības simbols un statusa reprezentētājs.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants