Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 21 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Lursoft IT mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 1.
  • Referāts 'Lursoft IT mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 2.
  • Referāts 'Lursoft IT mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 3.
  • Referāts 'Lursoft IT mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 4.
  • Referāts 'Lursoft IT mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 5.
  • Referāts 'Lursoft IT mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 6.
  • Referāts 'Lursoft IT mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 7.
  • Referāts 'Lursoft IT mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 8.
  • Referāts 'Lursoft IT mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 9.
  • Referāts 'Lursoft IT mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 10.
  • Referāts 'Lursoft IT mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 11.
  • Referāts 'Lursoft IT mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 12.
  • Referāts 'Lursoft IT mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 13.
  • Referāts 'Lursoft IT mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 14.
  • Referāts 'Lursoft IT mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 15.
  • Referāts 'Lursoft IT mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 16.
  • Referāts 'Lursoft IT mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 17.
  • Referāts 'Lursoft IT mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 18.
  • Referāts 'Lursoft IT mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 19.
  • Referāts 'Lursoft IT mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 20.
  • Referāts 'Lursoft IT mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 21.
  • Referāts 'Lursoft IT mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 22.
  • Referāts 'Lursoft IT mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 23.
  • Referāts 'Lursoft IT mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 24.
  • Referāts 'Lursoft IT mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 25.
  • Referāts 'Lursoft IT mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 26.
  • Referāts 'Lursoft IT mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 27.
  • Referāts 'Lursoft IT mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 28.
  • Referāts 'Lursoft IT mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 29.
  • Referāts 'Lursoft IT mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 30.
  • Referāts 'Lursoft IT mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 31.
  • Referāts 'Lursoft IT mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 32.
  • Referāts 'Lursoft IT mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 33.
  • Referāts 'Lursoft IT mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 34.
  • Referāts 'Lursoft IT mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 35.
  • Referāts 'Lursoft IT mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 36.
  • Referāts 'Lursoft IT mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 37.
  • Referāts 'Lursoft IT mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 38.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  PAKALPOJUMA UN UZŅĒMUMA APRAKSTS    6
1.1.  LURSOFT IT    6
1.2.  SIETS.LV - VIRTUĀLS RĪKS INFORMĀCIJAS ATLASEI    7
1.3.  SPONSORSAITES    9
2.  MĀRKETINGA VIDE    10
2.1.  MAKROVIDE    10
2.2.  MIKROVIDE    14
3.  IT NOZARES ANALĪZE    16
3.1.  IT NOZARES ATTĪSTĪBA    16
3.2.  PORTERA 5 SPĒKU MODELIS    18
3.3.  ANSOFA MODELIS    20
4.  KONKURENCES ANALĪZE    22
4.1.  VISPĀRĒJĀ KONKURENTU NOVĒRTĒŠANAS METODE    22
5.  TIRGUS IETILPĪBAS NOVĒRTĒŠANA    23
6.  SWOT ANALĪZE    27
7.  SEGMENTĒŠANA UN MĒRĶTIRGUS NOTEIKŠANA    28
8.  UZŅĒMUMA „VEIKSMES ATSLĒGA”    32
9.  PIRKUMA LĒMUMA PIEŅEMŠANAS PROCESS    33
10.  UZŅĒMUMA MISIJA, MĒRĶI, STRATĒĢIJAS    35
11.  RĪCĪBAS PLĀNS STRATĒĢIJAS ĪSTENOŠANAI VIENAM GADAM    36
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    37
  Izmantotā literatūra    38
Darba fragmentsAizvērt

Interneta mājas lapas ir kļuvušas par vienu no universālākiem informācijas avotiem un komunikācijas kanāliem. Katru dienu interneta lietotāju skaits pieaug, ko pierāda daudzie pētījumi pasaulē par interneta lietotāju paradumiem.
Interneta lietotāju skaits kopš šī jaunā medija parādīšanās Latvijā ir arī būtiski pieaudzis. No niecīgiem 2 % 1997. gadā līdz 24 % – 2004. gada ziemā. Taču atskatoties uz 2003. gadu vērojama Interneta lietotāju pieauguma skaita samazināšanās tendence – 2003. gadā lietotāju skaits palika uz 24 % robežas (sk. 1. att.). Salīdzinājumam – Lietuvā 2004. gada ziemā pēdējo 6 mēnešu laikā Internetu lietoja 28,1 %, un pēdējo 7 dienu laikā – 22,2 %, bet Igaunijā Internetu pēdējo 6 mēnešu laikā lietoja vairāk kā 46 % [13].…

Autora komentārsAtvērt
Atlants