Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Kā piesaistīt klientus atpūtas vietai "Klondaika"', 1.
  • Eseja 'Kā piesaistīt klientus atpūtas vietai "Klondaika"', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Klondaikas lielākais plus ir tas, ka ir sabiedrībā mīlēts un iesakņojies tēls ar atpazīstamu vārdu. Tāpēc ir nepieciešams pavisam nedaudz mainīt, jau ierasto Klondaikas gaitu, mārketinga aktivitātes, akciju pasniegšanas veidu, kā arī sadarbību ar citiem uzņēmumiem.
Galu galā Klondaika plāno pelnīt naudu pārdodot produktus vai pakalpojumus vai abus kopā. Iemeslam, kāpēc cilvēki pērk, ir jāizriet no īpašā piedāvājuma. Piedāvājumam jābūt saistošam, citādi nav jēgas to izlikt pārdošanā, tikai tāpēc, lai veidotu mārketinga aktivitātes. Ikkatram Klondaikas darbiniekam ir jātic tam, ka produktu/ pakalpojumu var pārdot, tas jādara ar interesi par savu darbu un ticību- ja katrs mazliet vairāk pacenšas var sasniegt lielus plānus un mērķus! Tieši šāda veida stimulācija darbinieku vidū ļautu veiksmīgāk darboties biznesā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants