Vērtējums:
Publicēts: 07.07.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 42 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Klientu apmierinātības jēdziens un vērtēšanas metodes', 1.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības jēdziens un vērtēšanas metodes', 2.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības jēdziens un vērtēšanas metodes', 3.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības jēdziens un vērtēšanas metodes', 4.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības jēdziens un vērtēšanas metodes', 5.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības jēdziens un vērtēšanas metodes', 6.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības jēdziens un vērtēšanas metodes', 7.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības jēdziens un vērtēšanas metodes', 8.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības jēdziens un vērtēšanas metodes', 9.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības jēdziens un vērtēšanas metodes', 10.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības jēdziens un vērtēšanas metodes', 11.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības jēdziens un vērtēšanas metodes', 12.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības jēdziens un vērtēšanas metodes', 13.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības jēdziens un vērtēšanas metodes', 14.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības jēdziens un vērtēšanas metodes', 15.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības jēdziens un vērtēšanas metodes', 16.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības jēdziens un vērtēšanas metodes', 17.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības jēdziens un vērtēšanas metodes', 18.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības jēdziens un vērtēšanas metodes', 19.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības jēdziens un vērtēšanas metodes', 20.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības jēdziens un vērtēšanas metodes', 21.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības jēdziens un vērtēšanas metodes', 22.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības jēdziens un vērtēšanas metodes', 23.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības jēdziens un vērtēšanas metodes', 24.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības jēdziens un vērtēšanas metodes', 25.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības jēdziens un vērtēšanas metodes', 26.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības jēdziens un vērtēšanas metodes', 27.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības jēdziens un vērtēšanas metodes', 28.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības jēdziens un vērtēšanas metodes', 29.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Klientu apmierinātība ir subjektīvs vērtējums, ko patērētājs izdara balstoties uz produkta vai pakalpojuma lietošanas gaidām pirms pirkuma lēmuma pieņemšanas, un produkta vai pakalpojuma lietošanas.
2. Pircēja uzvedība tirgū ir process, kas sadalīts piecos posmos (problēmas apzināšana, informācijas meklēšana, alternatīvu novērtēšana, pirkums un pēc pirkuma rīcībā)
3. Nepastāv vienots patērētāja uzvedības modelis, bet visu pamatā ir patērētājs ar savām vēlmēm un vajadzībām, kurš atrodas ārējās un iekšējās vides ietekmē, kas arī nosaka klientu vajadzību būtiskākās īpašības.
4. Galīgu klienta apmierinātību var radīt tikai visu apmierinātības faktoru kopums, kas nozīmē, ka precei jābūt kvalitatīvai, apkalpošanas servisam profesionālam, cenai pievilcīgai un apkārtējai videi klientam pievilcīgai, kā arī jābūt nodrošinātam pēcpārdošanas servisam.
5. Klientu apmierinātību var novērtēt ar dažādām metodēm, kuras var iedalīt subjektīvajās un objektīvajās, praksē biežāk pielieto subjektīvās metodes, jo tās precīzāk atspoguļo klientu apmierinātību, tomēr to skaitam jābūt pietiekami apjomīgam, lai rastos pareizs priekštats par gūto informāciju.
6. Populārākās klientu apmierinātības novērtēšanas metodes ir: klientu sūdzību analīze, noslēpumainais klients, aptaujas anketas, benčmārkings un zaudētā klienta analīze .

Autora komentārsAtvērt
Atlants