Vērtējums:
Publicēts: 02.03.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Referāts 'Pacienta veselības stāvokļa izpaušana ārstniecības iestādes apmeklējuma laikā', 1.
  • Referāts 'Pacienta veselības stāvokļa izpaušana ārstniecības iestādes apmeklējuma laikā', 2.
  • Referāts 'Pacienta veselības stāvokļa izpaušana ārstniecības iestādes apmeklējuma laikā', 3.
  • Referāts 'Pacienta veselības stāvokļa izpaušana ārstniecības iestādes apmeklējuma laikā', 4.
  • Referāts 'Pacienta veselības stāvokļa izpaušana ārstniecības iestādes apmeklējuma laikā', 5.
  • Referāts 'Pacienta veselības stāvokļa izpaušana ārstniecības iestādes apmeklējuma laikā', 6.
  • Referāts 'Pacienta veselības stāvokļa izpaušana ārstniecības iestādes apmeklējuma laikā', 7.
  • Referāts 'Pacienta veselības stāvokļa izpaušana ārstniecības iestādes apmeklējuma laikā', 8.
  • Referāts 'Pacienta veselības stāvokļa izpaušana ārstniecības iestādes apmeklējuma laikā', 9.
  • Referāts 'Pacienta veselības stāvokļa izpaušana ārstniecības iestādes apmeklējuma laikā', 10.
  • Referāts 'Pacienta veselības stāvokļa izpaušana ārstniecības iestādes apmeklējuma laikā', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads un situācijas apraksts    3
1.  Situācijas analīze    4
2.  iespējamie situācijas risinājumi    5
2.1.  Informācijas izpaušanas gadījumi Zviedrijā    6
  Secinājumi    8
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    9
  1.pielikums Kopsavilkums    10
  2.pielikums Power Point Prezentācija    11
Darba fragmentsAizvērt

Darba autore analizēs gadījumu savā darba vietā, kuru atstāstīja pacients. Pacienti ārstniecības iestādēs ierodas risināt savas veselības problēmas un medicīnas darbinieks ir viņa uzticības persona, kurai tiek uzticēta savs veselības stāvoklis. Ārstēšanās tiek risināta ar ārsta starpniecību un palīdzību. Pilnīga uzticēšanās ārstniecības personai varētu ātrāk sniegt cerēto rezultātu uz atveseļošanos. Neviens pacients nav un nevar būt apmierināts ar situāciju, kad viņa personīgo problēmu, izmeklējumu rezultātus un citu informāciju noklausīsies arī citi pacienti.
Būtisks veselības datu apstrādes princips ir konfidencialitāte. Ir ārkārtīgi svarīgi ne tikai respektēt pacienta privātumu, bet arī saglabāt viņa uzticību ārstiem kā profesijai un veselības aprūpes pakalpojumiem kopumā. …

Atlants