Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Komunikācijas teoriju sistēma pārējo zinātņu kontekstā', 1.
  • Konspekts 'Komunikācijas teoriju sistēma pārējo zinātņu kontekstā', 2.
  • Konspekts 'Komunikācijas teoriju sistēma pārējo zinātņu kontekstā', 3.
  • Konspekts 'Komunikācijas teoriju sistēma pārējo zinātņu kontekstā', 4.
  • Konspekts 'Komunikācijas teoriju sistēma pārējo zinātņu kontekstā', 5.
  • Konspekts 'Komunikācijas teoriju sistēma pārējo zinātņu kontekstā', 6.
  • Konspekts 'Komunikācijas teoriju sistēma pārējo zinātņu kontekstā', 7.
  • Konspekts 'Komunikācijas teoriju sistēma pārējo zinātņu kontekstā', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Šī komunikācijas modeļa pamatā ir vienkāršs lineārs process. Un tiek izdalītas trīs problēmu līmeņi, studējot komunikāciju:
A līmenis (tehniskās problēmas)- cik precīzi un pareizi komunikācijas simboli tiek pārraidīti. Šīs problēmas ir visvieglāk saprast un tās ir tās problēmas, kādēļ šis modelis tika atklāts, lai tās tiktu izskaidrotas.
B līmenis (semantiskās problēmas)- cik precīzi pārraidītie simboli nogādā vēlamo nozīmi. Semantiskās problēmas ir viegli identificēt, bet daudz grūtāk atrisināt.
C līmenis (efektivitātes, iedarbīguma problēmas)- cik efektīvi saņemtā nozīme ietekmē uzvedību.
Komunikācijas studēšanas jēga katrā šajā līmenī atsevišķi un kopā ir saprast kā mēs pilnveidojam precizitāti un produktivitāti.
Šajā modelī avots tiek uzskatīts par lēmuma noteicēju. Avots nosaka, lemj, kuru ziņojumu sūtīt, vai izvēlās vienu noteiktu ziņu starp daudzām citām. Šis izvēlētais ziņojums tad tiek mainīts par signālu ar raidītāja, devēja palīdzību, kas tālāk tiek sūtīts caur kanālu un ko saņem ziņojuma saņēmējs. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants