Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.09.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Konspekts 'Mārketinga stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū. Starptautisko sadales k', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū. Starptautisko sadales k', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū. Starptautisko sadales k', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū. Starptautisko sadales k', 4.
  • Konspekts 'Mārketinga stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū. Starptautisko sadales k', 5.
  • Konspekts 'Mārketinga stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū. Starptautisko sadales k', 6.
  • Konspekts 'Mārketinga stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū. Starptautisko sadales k', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Licencēšanas trūkumi:
- Daži priekšmeti saņem licenci, kā arī pastāv neliela vai vispār nepastāv kontrole pār kaut ko.
- Autoratlīdzību iekasēšana dažreiz ir problēma, tipisks honorārs ilgst 3 gadus.
- Uzņēmums var pievienot licenci vai zīmolu klāt koncepcijai bez jebkāda apstiprinājuma.
- Ja pārdošana nav veiksmīga, tiek iegūti nelieli naudas līdzekļi. Mazs uzņēmums iespējams var neiegūt pietiekami daudz autoratlīdzības ienākumu, lai segtu juridiskos izdevumus.
- Produktiem, kas nav labi ražoti, bet ir tirgū, var būt ļoti grūti veiksmīgi iekļūt tajā atkārtoti.
Licencēšanas priekšrocības:
- Zemas vai nekādas izmaksas vai risks, lai licencētu ideju.
- Autoratlīdzību plūsma var turpināties daudzus gadus.
- Vienmēr pastāv līniju pagarinājumu un papildu licencēto preču iespējas.
- Uzņēmumiem jāmaksā daļa no paredzamā honorāra avansa maksājumā.
- Uzņēmums, kas licencē konkrēto posteni, maksā gandrīz par visu, ieskaitot patentēšanu, iepakošanu, projektēšanas darbiem, ražošanu, pārdošanu, veicināšanu u.c.

Autora komentārsAtvērt
Atlants