Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības un neformālā komunikācija politiskajā dzīvē', 1.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības un neformālā komunikācija politiskajā dzīvē', 2.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības un neformālā komunikācija politiskajā dzīvē', 3.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības un neformālā komunikācija politiskajā dzīvē', 4.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības un neformālā komunikācija politiskajā dzīvē', 5.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības un neformālā komunikācija politiskajā dzīvē', 6.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības un neformālā komunikācija politiskajā dzīvē', 7.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības un neformālā komunikācija politiskajā dzīvē', 8.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības un neformālā komunikācija politiskajā dzīvē', 9.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības un neformālā komunikācija politiskajā dzīvē', 10.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības un neformālā komunikācija politiskajā dzīvē', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Tēla veidošana    3
2.  Mediju attiecības    4
3.  Atšķirība starp sabiedriskajām attiecībām, reklāmu un mārketingu    4
4.  Kampaņas    4
5.  Populārākie mīti par sabiedriskajām attiecībām    6
6.  PR veidotāji    7
7.  Sabiedriskās attiecības valsts iestādēs    8
8.  „Mērfija” un „Cicerona” balvas    8
9.  Neformālā komunikācija    9
10.  „Melnais PR”    10
  Secinājumi    10
  Literatūras saraksts    11
Darba fragmentsAizvērt

Sabiedriskās attiecības (PR) un tēla veidošana vairs nav modes lieta, bet gan nepieciešamība – panākumus biznesā, politikā, sabiedriskajā darbībā izšķir ne tikai piedāvāto pakalpojumu kvalitāte, personiskās īpašības vai profesionalitāte, bet arī sabiedriskais novērtējums un pozitīvā atpazīstamība.
PR veiksmīgas realizācijas priekšnoteikumi ir pieredzējuša sabiedrisko attiecību speciālista padoms un izstrādāta sabiedrisko attiecību kampaņa.

1. Tēla veidošana.
Viens no svarīgākajiem sabiedrisko attiecību uzdevumiem ir - PR-objekta pozicionēšana un sabiedrībai saprotama tēla uzturēšana.
PR objekts var būt - cilvēks, cilvēku kopums, preces, pakalpojumi, notikumi vai idejas. Klientam attieksmē pret objektu nav obligāti jābūt pozitīvi noskaņotam. Objektam ir vienkārši jābūt skaidram un saprotamam, nevis jābaida klients ar nezināmo.
Uzņēmuma tēls arī ir objekts - ideja, kas jāpozicionē tirgū, lai klients noteiktu preču vai pakalpojumu klāstu asociētu tieši ar jūsu kompāniju vai vismaz uzskatītu par nopietniem spēlētājiem tirgū. Tēls sevī ietver ne tikai tirdzniecības marku (brendu), bet arī mītu un leģendu sistēmu, kas stāsta par jūsu uzņēmumu. Tas, ko iedomājas sabiedrība, izdzirdot jūsu kompānijas vārdu. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants