Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.07.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Prakses atskaite 'Ievads speciālitātē', 1.
  • Prakses atskaite 'Ievads speciālitātē', 2.
  • Prakses atskaite 'Ievads speciālitātē', 3.
  • Prakses atskaite 'Ievads speciālitātē', 4.
  • Prakses atskaite 'Ievads speciālitātē', 5.
  • Prakses atskaite 'Ievads speciālitātē', 6.
  • Prakses atskaite 'Ievads speciālitātē', 7.
  • Prakses atskaite 'Ievads speciālitātē', 8.
  • Prakses atskaite 'Ievads speciālitātē', 9.
  • Prakses atskaite 'Ievads speciālitātē', 10.
  • Prakses atskaite 'Ievads speciālitātē', 11.
  • Prakses atskaite 'Ievads speciālitātē', 12.
  • Prakses atskaite 'Ievads speciālitātē', 13.
  • Prakses atskaite 'Ievads speciālitātē', 14.
  • Prakses atskaite 'Ievads speciālitātē', 15.
  • Prakses atskaite 'Ievads speciālitātē', 16.
  • Prakses atskaite 'Ievads speciālitātē', 17.
  • Prakses atskaite 'Ievads speciālitātē', 18.
  • Prakses atskaite 'Ievads speciālitātē', 19.
  • Prakses atskaite 'Ievads speciālitātē', 20.
  • Prakses atskaite 'Ievads speciālitātē', 21.
  • Prakses atskaite 'Ievads speciālitātē', 22.
  • Prakses atskaite 'Ievads speciālitātē', 23.
  • Prakses atskaite 'Ievads speciālitātē', 24.
  • Prakses atskaite 'Ievads speciālitātē', 25.
  • Prakses atskaite 'Ievads speciālitātē', 26.
  • Prakses atskaite 'Ievads speciālitātē', 27.
  • Prakses atskaite 'Ievads speciālitātē', 28.
  • Prakses atskaite 'Ievads speciālitātē', 29.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Izmitināšanas uzņēmumu klasifikācija un raksturojums    4
2.  Viesmīlības uzņēmumu uzņēmējdarbības rādītāju analīze (PEST analīze)    7
3.  Apmeklēto uzņēmumu raksturojums    18
3.1.  Autores veidota uzņēmuma koncepcija    19
4.  Uzņēmumu „Brūveri” un „Rožmalas” analīze    21
  Secinājumi un priekšlikumi    26
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    27
  Pielikums    28
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izstrādājot prakses atskaiti, darba autore izstrādāja šādus secinājumus:
1. Viesmīlības jomas analizēšana ir aktuāla, jo šī nozare ar katru gadu paplašinās un attīstās, jo ekonomiksā situācija kļūst stabilāka.
2. Izmitināšanas pakalpojumi pēdējo gadu laikā strauji palielinās, līdz ar to strauji palielinās arī konkurence. Lai viesu izmitināšanas uzņēmums varētu sekmīgi sasniegt mērķi un konkurēt tirgū, tam ir jāpiedāvā pakalpojumi, kas apmierina gan viesu vēlmes, gan arī vajadzības.
3. Neskatoties uz to, ka kopējais tūrisma nozares ieņēmumu apmērs Latvijā ir visai neliels salīdzinājumā ar pārējām ES dalībvalstīm, tūrisma nozare Latvijā ir arī nozīmīgs eksporta ienākumu avots, kas sniedz ievērojamu pienesumu valsts iekšzemes kopproduktam.
4. Apmeklējot Jelgavā trīs dažādas kafejnīcas („Pils”, „Zemgale V”, „Silva”),balstoties pēc novērtēšanas analīzes visaugstāk tiek novērtēta kafejnīca „Silva”, jo tas ir vislielākais no šiem trīs uzņēmumiem un pie tā pilnveidošanas un attīstīšanas visvairāk tiek piestrādāts, savukārt visas trīs kafejnīcas atrodas ļoti pieejamā ģēogrāfiskajā vidē, kas ir ērti pieejama mērķauditorijai, kā arī katram uzņēmumam ir izstrādāts ļoti atšķirīgs un daudzveidīgs piedāvājuma klāsts no kā katrs atšķiras ar savu pieeju.
5. Viesmīlības un ēdināšanas uzņēmumi jau ir atkopušies no 2007.- 2010. gada krīzes, taču iepriekšējais apgrozījuma līmenis vēl nav sasniegts.

Autora komentārsAtvērt
Atlants