Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Ētika reklāmas un sabiedrisko attiecību speciālista darbā', 1.
  • Eseja 'Ētika reklāmas un sabiedrisko attiecību speciālista darbā', 2.
  • Eseja 'Ētika reklāmas un sabiedrisko attiecību speciālista darbā', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Mēs dzīvojam patērētāju ērā, reklāmas laikmetā, lepni dēvējot sevi par informācijas sabiedrību, lai gan patiesībā būtu jāsaka - reklāmas sabiedrība. Jo tieši visuresošā, visuvarenā reklāma netiešā un tiešā veidā man, tev, mums visiem stāsta, rāda, borē un ieborē, kā jāizskatās, kas jāēd, jādzer, ar ko jābrauc, kas jālasa un kas jāskatās, lai sauktos par stilīgu cilvēku. Citādi tu labākajā gadījumā esi vien blējoša aita/auns…
Reklāmas speciālisti, protams, uz reklāmu raugās savādāk - kā uz normālu biznesa un komunikācijas veidu, kur reklāmas veidotājam jāspēj nobalansēt uz naža asmens "pasūtītāja vēlmes - reklāmas ētika - patērētāja intereses", apmierinot, neaizvainojot, nepārkāpjot... …

Autora komentārsAtvērt
Atlants