Vērtējums:
Publicēts: 29.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Uzņēmuma "McDonalds" stratēģija', 1.
  • Eseja 'Uzņēmuma "McDonalds" stratēģija', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Makrovide McDonalds uzņēmumam Latvijā ir pieņemama:
Ekonomiskā vide McDonalds ir labvēlīga, jo pieprasījums pēc uzņēmuma piedāvātās produkcijas ir diezgan augstā līmenī – restorānos vienmēr ir daudz apmeklētāju. Arī cenas ir pieņemamas klientiem gan ar augstiem, gan ar vidējiem ienākumiem.
Politiskā vide arī ir pieņemama McDonalds uzņēmumam. Latvijā likumdošana ir labvēlīga starptautiskiem uzņēmumiem.
Demogrāfiskā vide arī ir labvēlīga. Latvijā ir daudz iedzīvotāju, kas ir apmierināti ar McDonalds piedāvāto ēdienu klāstu. Kā arī ir daudz ģimeņu, kas brīvo laiku pavada apmeklējot restorānus, kuros ir pieņemamas cenas.
Sociālās kultūras vide – labvēlīga. Globālais kopīgums un vietējo prasību apmierināšana ir jo īpaši svarīgi sabiedriskās ēdināšanas jomā, jo ēšanas process katrā zemē ir savām īpatnībām. Latvijā nav izteiktas vietējās īpatnības ēšanas tradīcijās, kā piemēram, Francijā, kur katrā ēdienreizē uztura tiek lietots vīns, tādējādi McDonalds uzņēmumam ēdienkarti ir japiemēro valsts ēšanas tradīcijām. Bet Latvijā tādas izteiktas tradīcijas nav.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants