Vērtējums:
Publicēts: 02.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Tirgus izpētes metodes', 1.
  • Referāts 'Tirgus izpētes metodes', 2.
  • Referāts 'Tirgus izpētes metodes', 3.
  • Referāts 'Tirgus izpētes metodes', 4.
  • Referāts 'Tirgus izpētes metodes', 5.
  • Referāts 'Tirgus izpētes metodes', 6.
  • Referāts 'Tirgus izpētes metodes', 7.
  • Referāts 'Tirgus izpētes metodes', 8.
  • Referāts 'Tirgus izpētes metodes', 9.
  • Referāts 'Tirgus izpētes metodes', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Kvantitatīvās metodes    4
2.  Kvalitatīvās metodes    8
  Secinājumi    10
  Izmantotā literatūra    11
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Kvantitatīvās metodes izmanto, lai:
iegūtu skaitlisku informāciju par kāda produkta, pakalpojuma, viedokļa, procesu, parādību izplatību sabiedrībā kopumā vai konkrētā mērķa grupā
iegūtu kvantitatīvos datus, kas raksturotu ar kvalitatīvo metožu palīdzību konstatēto parādību izplatību sabiedrībā vai mērķa grupā (piemēram, produkta iegādes iemeslu/motīvu izplatība mērķa grupā).
2. Anketa ir aptaujas jautājumu saraksts, ko izmanto, lai iegūtu informāciju no klientiem, darbiniekiem un citām personām.
3. Kvalitatīvās metodes izmanto, lai:
izvēlētos piemērotāko reklāmas ideju vai produkta konceptu
izprastu, kā tiek pieņemti pirkšanas lēmumi
noskaidrotu vēlmes un vajadzības, kas saistītas ar konkrētu produktu vaipakalpojumu
izprastu patērētāju emocionālo attieksmi, uzskatus un uzvedību
pozicionētu marku un noskaidrotu tās stiprās, vājās puses un tirgus iespējas
iegūtu padziļinātu informāciju, kas papildinātu un izskaidrotu kvantitatīvos datus (piemēram, pārdošanas apjoma pieaugumu, konkrētas preces lietošanas aspektus utt.).

Autora komentārsAtvērt
Atlants