Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Paraugs 'Kravas un kravu apstrāde', 1.
  • Paraugs 'Kravas un kravu apstrāde', 2.
  • Paraugs 'Kravas un kravu apstrāde', 3.
  • Paraugs 'Kravas un kravu apstrāde', 4.
  • Paraugs 'Kravas un kravu apstrāde', 5.
  • Paraugs 'Kravas un kravu apstrāde', 6.
  • Paraugs 'Kravas un kravu apstrāde', 7.
  • Paraugs 'Kravas un kravu apstrāde', 8.
  • Paraugs 'Kravas un kravu apstrāde', 9.
  • Paraugs 'Kravas un kravu apstrāde', 10.
  • Paraugs 'Kravas un kravu apstrāde', 11.
  • Paraugs 'Kravas un kravu apstrāde', 12.
  • Paraugs 'Kravas un kravu apstrāde', 13.
  • Paraugs 'Kravas un kravu apstrāde', 14.
  • Paraugs 'Kravas un kravu apstrāde', 15.
  • Paraugs 'Kravas un kravu apstrāde', 16.
  • Paraugs 'Kravas un kravu apstrāde', 17.
  • Paraugs 'Kravas un kravu apstrāde', 18.
  • Paraugs 'Kravas un kravu apstrāde', 19.
  • Paraugs 'Kravas un kravu apstrāde', 20.
  • Paraugs 'Kravas un kravu apstrāde', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Izejas dati    3
2.  Palešu formēšana    4
3.  Palešu skaita aprēķināšana    6
4.  Puspiekabes uzkraušana iepakojumos    8
5.  Kravas marķējums    10
6.  Slodžu aprēķins    11
6.1.  Vilcēja asu slodžu aprēķins    11
6.2.  Puspiekabes slodžu aprēķins    12
6.3.  Slodžu rādītāju atbilstība    13
7.  Koriģētais slodžu aprēķins    14
7.1.  Puspiekabes koriģētais slodžu aprēķins    14
7.2.  Vilcēja koriģētais slodžu aprēķins    15
7.3.  Koriģēto slodžu rādītāju atbilstība    15
  Nobeigums    16
  Izmantotā literatūra    17
Darba fragmentsAizvērt

Analizējot doto darbu redzams, ka nav īpašas atšķirības vai krava tiek uzkrauta paletēs vai iepakojumos- starpība ir niecīga un sastāda 29 iepakojumus, kas ir apmēram viena palete. Turpretī veicot iekraušanas un izkraušanas darbus, tos būtu iespējams veikt daudz ērtāk un ātrā kraujot paletes, tādā veidā ietaupot vērtīgo laiku. Uzkraujot puspiekabi ar dotā izmēra paletē, tā netiek izmantota pilnībā (maksimālais palešu skaits – 34 paletes).
Viszemākais koeficients ir lietderīgi izmantotajam puspiekabes tilpumam, kas sastāda tikai nepilnus 33%, to var izskaidrot ar transporta līdzekļa faktiskās masas ierobežojumiem.
Masas izmantošanas koeficents ir daudz augstāks un sastāda vairāk kā 80%, bet arī netiek izmantots pilnībā, jo pieļaujamā kravas masa ir zemāka nekā puspiekabes derīgā slodze.

Autora komentārsAtvērt
Atlants