Vērtējums:
Publicēts: 10.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Reklāmas veidošanas metodika', 1.
  • Referāts 'Reklāmas veidošanas metodika', 2.
  • Referāts 'Reklāmas veidošanas metodika', 3.
  • Referāts 'Reklāmas veidošanas metodika', 4.
  • Referāts 'Reklāmas veidošanas metodika', 5.
  • Referāts 'Reklāmas veidošanas metodika', 6.
  • Referāts 'Reklāmas veidošanas metodika', 7.
  • Referāts 'Reklāmas veidošanas metodika', 8.
  • Referāts 'Reklāmas veidošanas metodika', 9.
  • Referāts 'Reklāmas veidošanas metodika', 10.
  • Referāts 'Reklāmas veidošanas metodika', 11.
  • Referāts 'Reklāmas veidošanas metodika', 12.
  • Referāts 'Reklāmas veidošanas metodika', 13.
  • Referāts 'Reklāmas veidošanas metodika', 14.
  • Referāts 'Reklāmas veidošanas metodika', 15.
  • Referāts 'Reklāmas veidošanas metodika', 16.
  • Referāts 'Reklāmas veidošanas metodika', 17.
  • Referāts 'Reklāmas veidošanas metodika', 18.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Reklāmas būtība    2
2.  Reklāmas veidi    3
2.1.  Reklāma televīzijā    3
2.2.  Reklāma radio    6
2.3.  Reklāma internetā    7
2.4.  Reklāma presē    8
3.  Reklāmas veidošanas metodika    8
3.1.  Reklāmas mērķi un uzdevumi    9
3.2.  Reklāmas plānošana    12
3.3.  Reklāmas izgatavošana    12
4.  Praktiskā daļa    15
5.  Literatūras avoti    19
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma – ir apmaksāts un nepersonalizēts mārketinga komunikāciju veids, kuru veic identificēts reklāmdevējs, izmantojot dažādus līdzekļus un paņēmienus, lai ietekmētu pircēju rīcību tirgū un sasniegtu komunikācijas mērķi.
Reklāma ir ar uzņēmējdarbību vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem.
Reklāmas lēmumu pieņemšanas pirmajā posmā jānosaka reklāmas mērķi. Principā tiem jāizriet no prioritāriem lēmumiem par mērķtirgu, par pozicionēšanu tirgū. Vispārīgā veidā šie mērķi iedalāmi informējošos, pārliecinošos un atgādinošos.
Informējošā reklāma dominē galvenokārt jauna produkta sākotnējās virzīšanas stadijā, kad tirgū jāveido primārais pieprasījums pēc produkta.
Pārliecinošā reklāma kļūst svarīga stadijā, kad izvēršas konkurence ar citiem ražotājiem, kad par galveno mērķi izvirzās nepieciešamība veidot pieprasījumu pēc kāda produkta. Bieži vien reklāmai ir salīdzinošs raksturs, kad tiek akcentētas kāda produkta priekšrocības salīdzinājumā ar citiem tās pašas grupas produktiem.
Atgādinoša reklāma ir sevišķi nepieciešama produkta brieduma dzīves cikla stadijā, kad pircēju atmiņā jāsaglabā šī produkta pievilcīgās īpašības.
Reklāmas pamatprincipi ir:
reklāmai jāspēj saistīt patērētāja uzmanību;
tai jāspēj radīt un noturēt patērētāja interese par produktu;
patērētājam šī jātiecas piepildīt vēlmi iegūt produktu vai rīkoties kā citādi atbilstoši reklāmdevēja nolūkiem. …

Atlants