Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketinga pētījumi un plāns', 1.
  • Referāts 'Mārketinga pētījumi un plāns', 2.
  • Referāts 'Mārketinga pētījumi un plāns', 3.
  • Referāts 'Mārketinga pētījumi un plāns', 4.
  • Referāts 'Mārketinga pētījumi un plāns', 5.
  • Referāts 'Mārketinga pētījumi un plāns', 6.
  • Referāts 'Mārketinga pētījumi un plāns', 7.
  • Referāts 'Mārketinga pētījumi un plāns', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga pētījumi
Mārketinga iekšējās un ārējās vides analīze
Dotajam nelielam uzņēmumam labāk pielietot metodi SWOD/SVID - uzņēmuma stipro un vājo pušu noteikšanai, un tirgus iespēju un draudu noteikšanai, tāpēc ka metodika STEP/PEST, kuras analīze pamatojas uz sociālo, tehnoloģisko, ekonomisko un politisko faktoru analīzi, vairāk piemērota lielām akciju sabiedrībām, kur tiek prasīta daudz detalizētāka mārketinga izpēte trūkumu konstatēšanai.
Sekojot uzņēmuma darbības gaitai, sakrājot informāciju par konkurentiem un iepazīstoties ar uzņēmuma finansiāliem dokumentiem. Salīdzinājām savākto informāciju par SIA „RENTE” ar konkurentiem SIA Lielscelš 5, SIA ACB, SIA Ziemeļcelš.
Konkurentus salīdzinājām pēc šādiem radītājiem:
Darbinieku skaitu
izmantoto tehniku
salīdzinājām cenas līdzīgiem objektiem
pieredze dotajā nozarē
pastāvīgo klientu esamību
finansiālus rādītājus (apgrozījumu; tiešus, netiešus izdevumus; likvidnostj predprijatija; rentabilitātes rādītājs)…

Autora komentārsAtvērt
Atlants