Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 1.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 2.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 3.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 4.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 5.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 6.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 7.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 8.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 9.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 10.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 11.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 12.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 13.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 14.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 15.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 16.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 17.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 18.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 19.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 20.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 21.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 22.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 23.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 24.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 25.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 26.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 27.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 28.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 29.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 30.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 31.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 32.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 33.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 34.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 35.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 36.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 37.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 38.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 39.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 40.
  • Referāts 'Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana', 41.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  STRATĒĢIJA UN STRATĒĢISKĀS VADĪŠANAS PROCESS    4
1.1.  STRATĒĢISKĀS VADĪŠANAS PROCESA ATTĪSTĪBA    5
1.2.  STRATĒĢISKĀS VADĪŠANAS PROCESS    6
1.2.1.  Stratēģiskā virziena noteikšana    7
1.2.2.  Vides analīze    7
1.2.3.  Stratēģijas formulēšana un īstenošana, vērtēšana un kontrole    8
2.  UZŅĒMUMA “JAUNKRASTI” DARBĪBAS RAKSTUROJUMS    10
2.1.  SABIEDRĪBAS DARBĪBAS MĒRĶI UN VEIDI    11
2.2.  SABIEDRĪBAS TIESĪBAS UN PIENĀKUMI    13
2.3.  SABIEDRĪBAS DALĪBNIEKI    14
2.4.  SABIEDRĪBAS PAMATKAPITĀLS    15
2.5.  SAIMNIECĪBAS PĀRVALDE    16
2.6.  GADA PĀRSKATS, BILANCE UN PEĻŅAS SADALE    17
2.7.  AUGKOPĪBAS PRODUKCIJAS RAŽOŠANA UN REALIZĀCIJA    18
2.7.1.  Kāposti    19
2.7.2.  Ziedkāposti    20
2.7.4.  Zemenes    22
2.8.  FINANSIĀLĀS DARBĪBAS Z/S “JAUNKRASTI”    24
2.9.  SAIMNIECĪBAS SWOT ANALĪZE    26
2.9.1.  Saimniecības iekšējo faktoru analīze    27
2.9.2.  Saimniecības ārējo faktoru analīze    28
3.  Z/S “JAUNKRASTI” PRODUKTU STRATĒĢISKĀ ANALĪZE    30
  SECINĀJUMI    39
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    40
Darba fragmentsAizvērt

Stratēģija nosaka organizācijas ilgtermiņa mērķus, kā arī resursus, kas nepieciešami šo mērķu sasniegšanai, un to sadali Stratēģiskie mērķi ir saistīti ar uzņēmuma konkurētspējas nostiprināšanu kopējā tirgū. Šajā procesā arvien vairāk būtisks kļūst ieinteresēto personu un iestāžu viedoklis un attieksme, jo galveno stratēģisko mērķu attīstību ietekmē gan iekšējās ieinteresētās puses (darbinieki, menedžeri), gan ārējās ieinteresētās puses (klienti, piegādātāji, konkurenti, kreditori, valdība un visa sabiedrība kopumā).
Uzņēmuma stratēģiskie mērķi ir cieši saistīti ar finansiāliem mērķiem,( uzņēmuma finansu uzlabojumiem nepieciešamie pasākumi, kas ir svarīgi uzņēmuma pastāvēšanai).
Uzņēmuma attīstību lielā mērā ietekmē ārējā vide – demogrāfiskie faktori, politika, sociālie un kultūras notikumi, bet šos faktorus uzņēmējiem ir grūti ietekmēt, tāpēc tiem ir jācenšas pielāgoties.
Turpretim saražotās produkcijas vai sniegtā pakalpojuma kvalitātes uzlabošana pozitīvi ietekmē tirgus daļu, paaugstinot uzņēmuma reputāciju, līdz ar to ir iespējama produkcijas cenas palielināšanās. Iepriekšminēto faktoru ietekmē organizācijā notiek ekonomija uz apjoma rēķina, kas ir no peļņas pieauguma avotiem.
Jebkuras stratēģijas pamatā ir situācijas apzināšana – situācijas izpēte, analīze, noskaidrotas problēmas, iespējamās tendences – kam seko ideja un projekta attīstība. Savukārt projekta realizēšanai ir nepieciešami vairāki resursi, kuru ieguve ir atkarīga no konkrētās stratēģijas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants