Vērtējums:
Publicēts: 11.05.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Seminārs “Komunikācija vadītāja darbā”', 1.
  • Konspekts 'Seminārs “Komunikācija vadītāja darbā”', 2.
  • Konspekts 'Seminārs “Komunikācija vadītāja darbā”', 3.
  • Konspekts 'Seminārs “Komunikācija vadītāja darbā”', 4.
  • Konspekts 'Seminārs “Komunikācija vadītāja darbā”', 5.
  • Konspekts 'Seminārs “Komunikācija vadītāja darbā”', 6.
  • Konspekts 'Seminārs “Komunikācija vadītāja darbā”', 7.
  • Konspekts 'Seminārs “Komunikācija vadītāja darbā”', 8.
  • Konspekts 'Seminārs “Komunikācija vadītāja darbā”', 9.
  • Konspekts 'Seminārs “Komunikācija vadītāja darbā”', 10.
  • Konspekts 'Seminārs “Komunikācija vadītāja darbā”', 11.
  • Konspekts 'Seminārs “Komunikācija vadītāja darbā”', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Semināra mērķauditorija ir:
Pedagogi un izglītības iestāžu vadītāji.

Semināra mērķis:
Pilnveidot pedagogu un izglītības iestāžu vadītāju komunikācijas spējas, ka cilvēki var labāk saprasties, ja viens ar otru sadarbojas, nevis darbojas viens pret otru.

Pedagogu skaits:
16 pedagogi un izglītības iestāžu vadītāji
Semināra uzdevumi:
Attīstīt spēju uztvert otru cilvēku adekvāti viņa psihiskajam stāvoklim un neatkārtojamai individualitātei.
Pilnveidot māku sazināšanās procesā elastīgi mainīt pieeju.
Nostiprināt izpratni par jēdzieniem, kas saistās ar komunikāciju vadītāja darbā.
Attīstīt prasmi izmantot teorētiskās zināšanas praktiskā darbībā.
Attīstīt spēju saskatīt saskarsmes problēmu, prognozēt tās risinājumu, izplānot turpmāko komunikācijas procesu.
Pilnveidot izpratni par atgriezeniskās saites nozīmi.

Semināra paredzamais rezultāts:
Praktiskajā plānošanā:
Prasme komunicēties
Prasme esošās zināšanas sasaistīt ar jaunajām zināšanām
Prasme dalīties personiskajā pieredzē
Praktiskā organizēšana, komunikācija:
Jaunas zināšanas par komunikāciju
Vērtēšanas daļā:
Prasme analizēt un kritiski sevi novērtēt
Semināra mērķa sasniegšanas paredzamais laiks:
6. akadēmiskās stundas
Galveno seminārā izmantoto jēdzienu skaidrojums:

Sadarbība- Kopīga parādība, savstarpēji saskaņota darbība, vajadzības gadījumā cits citam palīdzot, cits citu atbalstot. Sadarbības partnerim var būt kopīgs mērķis, kopīgi uzdevumi vai- katram savs mērķis un uzdevumi.
Komunikācija- Ir informācijas divpusīga apmaiņa, kura nodrošina savstarpēju saprašanos. Informācija tiek nodota, radīta, precizēta un attīstīta.
Atgriezeniskā saite- Ir signāls, kuru informācijas saņēmējs nosūta nosūtītājam, kā informācijas saņemšanas fakta apstiprinājumu un kas raksturo tajā iekļautās informācijas saprašanu vai nesaprašanas pakāpi.
Darbs grupās - ir populāra interaktīvā metode, kas veicina pozitīvas atkarības attiecību veidošanos noteiktā vietā (auditorijā) izziņas procesa gaitā. Tiek sekmētas aktīvas klausīšanās iemaņas, sociālās prasmes, kā arī individuālā attieksme pret grupā veicamo darbu un rezultātu.

Tēmas aktualitāte

Dzīvojot cilvēku sabiedrībā, cilvēkam nākas kontaktēties ar citiem cilvēkiem ar dažādu zīmju un citu paņēmienu palīdzību. Komunikatīvā, jeb sazināšanās vajadzība vispārcilvēciska vajadzība, kas pieder pie sociālo vajadzību grupas, šī vajadzība ir nepieciešama:
lai iegūtu informāciju;
lai palīdzētu veidoties emocionāliem kontaktiem ar apkārtējiem cilvēkiem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants