Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.10.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Metodes tabula didaktikā', 1.
  • Konspekts 'Metodes tabula didaktikā', 2.
  • Konspekts 'Metodes tabula didaktikā', 3.
  • Konspekts 'Metodes tabula didaktikā', 4.
  • Konspekts 'Metodes tabula didaktikā', 5.
  • Konspekts 'Metodes tabula didaktikā', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Diskusija (vārdiskā metode)
Skolotājs piedāvā apspriešanai kādu notikumu, jautājumu, problēmu, lai noskaidrotu uzskatu daudzveidību un/vai rastu iespējamos problēmu risinājumus, atbildes uz būtiskiem jautājumiem, izvērtējot dažādus faktus, viedokļus, pieredzi, iespējas. Skolotājs veicina, skolēnu darbības ar pamudinājumu, uzmundrinājumu, stimulē apkopot diskusijas gaitu, pamudina dalībniekus apmainīties ar viedokļiem, neiejaucoties un nekoriģējot tos. Dod laiku, lai skolēni varētu apdomāt jautājumu.
Izvairās no nenoteiktiem, divdomīgiem jautājumiem, pievērš uzmanību katrai atbildei, neignorējot nevienu, maina skolēna pārsprieduma gaitu, precīzi paskaidro dalībnieka izteikumus, dara uzmanīgus pret pārsteidzīgiem vispārinājumiem, mudina skolēnus domu padziļināt.

Atlants