Vērtējums:
Publicēts: 23.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Mārketinga komunikatīvie līdzekļi', 1.
  • Referāts 'Mārketinga komunikatīvie līdzekļi', 2.
  • Referāts 'Mārketinga komunikatīvie līdzekļi', 3.
  • Referāts 'Mārketinga komunikatīvie līdzekļi', 4.
  • Referāts 'Mārketinga komunikatīvie līdzekļi', 5.
  • Referāts 'Mārketinga komunikatīvie līdzekļi', 6.
  • Referāts 'Mārketinga komunikatīvie līdzekļi', 7.
  • Referāts 'Mārketinga komunikatīvie līdzekļi', 8.
  • Referāts 'Mārketinga komunikatīvie līdzekļi', 9.
  • Referāts 'Mārketinga komunikatīvie līdzekļi', 10.
  • Referāts 'Mārketinga komunikatīvie līdzekļi', 11.
  • Referāts 'Mārketinga komunikatīvie līdzekļi', 12.
Darba fragmentsAizvērt

2. Mārketinga komunikācijas sistēma
Mārketinga komunikācijas sistēma ir informācijas izplatīšana par uzņēmumiem, produktiem, cenām, produktu izvietojumu, pārdošanu un citiem mārketinga pasākumiem, lai ietekmētu patērētāju rīcību un virzītu produktus tirgū.
Mārketinga sistēmas komunikatīvie līdzekļi: reklāma, sabiedriskās attiecības, pārdošanas veicināšana, tiešais mārketings jeb personiskā pārdošana.

2.1 Reklāma
Reklāma ir vispopulārākais mārketinga komunikācijas veids. To izmanto, lai piesaistītu klientu uzmanību, veidotu uzņēmuma tēlu, izplatītu informāciju par produktu, tā cenu, kvalitāti u.tml.
Reklāma ir jebkāda apmaksāta bezpersoniskas komunikācijas un ideju, preču vai pakalpojumu veicināšanas forma, ko ir apmaksājis noteikts reklāmdevējs. [3., 579.lpp.]
Institucionālā reklāma- reklāma, ar kuras palīdzību tiek uzlabota informācija par uzņēmumu nevis produktu.

Reklāmas uzdevumi:
*sniegt informāciju par produktu;
*palīdzēt uzsākt pārdošanu;
*stimulēt pieprasījumu pēc noteikta produkta.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants