Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 1.
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 2.
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 3.
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 4.
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 5.
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 6.
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 7.
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 8.
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 9.
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 10.
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 11.
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 12.
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 13.
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 14.
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 15.
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 16.
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 17.
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 18.
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 19.
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 20.
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 21.
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 22.
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 23.
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 24.
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 25.
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 26.
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 27.
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 28.
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 29.
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 30.
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 31.
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 32.
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 33.
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 34.
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 35.
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 36.
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 37.
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 38.
  • Prakses atskaite 'Vērojumu prakse sākumskolā', 39.
Darba fragmentsAizvērt

Mērķis: Veicināt bumbas mešanas un tveršanas prasmju attīstību.
Uzdevumi:
1.Turpināt mācīt bumbas mešanu un tveršanu;
2.Pilnveidot prasmes orientēšanas telpā un atkārtot ierindas komandas
3.Veicināt sadarbības prasmju veidošanos.
Stundas īss konspektīvs izklāsts
Ievaddaļa: Iesildīšana. Stāšanās ierindā. Komandu izpilde. Pagriezieni uz dažādām pusēm. Soļošana un skriešana kolonnā dažādos virzienos, līkloču skrējiens, skrējiens mainot virzienu. Vispārattīstošie vingrinājumi: stiepšanās, liekšanās, pietupieni, roku vēzieni un apļošana, palēcieni ar roku un kāju stāvokļa maiņu.
Galvenā daļa: Soļošana uz vietas, pa zāli. Katrs paņem bumbu. Rotaļa “Līdz pirmajai kļūdai”, bumbas mešana pret sienu individuāli, un darbības pāros atkārtojot tās pašas darbības. Rotaļa “Kurš pāris vairāk?”, stafete “1. – met, 2. – pārlec, 3. - ķer ”, rotaļa “Kam nav bumbas?”.
Nobeiguma daļa: bumbas ripināšana pa līnijām, ar roku, ar kāju; rotaļa “Mēmais šovs”.
Prakses uzdevumi
1.Mācību satura atlase atbilstoši audzēkņu vajadzībām.
Stundas sākumā skolēni jautāja ko šodien darīsim. Vai iesim ārā, vai paliksim zālē. Tātad pirmkārt skolēnus interesēja nodarbību vieta. Uzzinot, ka stunda notiks zālē, skolēni bija ļoti priecīgi par to. Otrkārt, skolēnus interesēja ko tad darīsim. Skolēni izdomāja dažādus variantus nodarbībai ar bumbām. Gan spēlēsim futbolu, vai kādu citu spēli. Stundā tika piedāvātas dažādas spēles un rotaļas, kuras laikā skolēni gan trenējas darboties ar bumbu, gan atslābinājās. Ja runāt par iesildīšanos, tad skolotāja izvelējas vienkāršus uzdevumus, kuri palīdz skolēniem sagatavoties stundai, kā arī šos uzdevumus var sarežģīt.
2.Izmantoto metožu, metodisko paņēmienu atbilstība izvirzītājam didaktiskajam mērķim.
Skolotāja vairāk izmanto frontālo darbu, dažādojot stundu ar rotaļu un spēļu palīdzību. Veicot uzdevumus ar bumbu, skolēni sākumā darbojas individuāli, pēc tam skolotāja piedāvāja sadalīties pa pāriem, un veikt šo uzdevumu, bet sarežģījot to, tas atbilst vienam no izvirzītājiem uzdevumiem Stundas laikā tika pamanīts, ka skolotāja mēģināja ievest integrētas mācības elementus. Viņa pārrunāja ar skolēniem, kādas ģeometriskās figūras izveidojas, veicot soļošanu un skriešanu kolonnā dažādos virzienos, līkloču skrējienu, skrējienu mainot virzienu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants