Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Slavenības presē', 1.
  • Referāts 'Slavenības presē', 2.
  • Referāts 'Slavenības presē', 3.
  • Referāts 'Slavenības presē', 4.
  • Referāts 'Slavenības presē', 5.
  • Referāts 'Slavenības presē', 6.
  • Referāts 'Slavenības presē', 7.
  • Referāts 'Slavenības presē', 8.
  • Referāts 'Slavenības presē', 9.
  • Referāts 'Slavenības presē', 10.
  • Referāts 'Slavenības presē', 11.
  • Referāts 'Slavenības presē', 12.
  • Referāts 'Slavenības presē', 13.
  • Referāts 'Slavenības presē', 14.
  • Referāts 'Slavenības presē', 15.
  • Referāts 'Slavenības presē', 16.
  • Referāts 'Slavenības presē', 17.
  • Referāts 'Slavenības presē', 18.
  • Referāts 'Slavenības presē', 19.
  • Referāts 'Slavenības presē', 20.
  • Referāts 'Slavenības presē', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Slavenība    4
2.  Ziņas vērtība    6
3.  Slavenību ietekme caur masu medijiem    7
4.  Aptaujas rezultātu analīze    9
  Secinājumi    14
  Izmantotā literatūra    15
  Pielikumi    16
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās presē, gan žurnālos, gan avīzēs, kā viena no galvenajām satura daļām ir mums atpazīstamu, populāru cilvēku un viņu ikdienas atspoguļošana. Tas arī ir viens no daudzajiem ziņu kritērijiem/vērtībām – šādā veidā panākot auditorijas interesi. Jo mēs taču alkstam, interesējamies un sekojam līdzi slavenību jeb pseidovaroņu dzīvēm. Ja agrāk tie bija tādi personāži kā Lāčplēsis vai Betmens, tad nu jau šodien to vietā stājas visparastākie cilvēki, kas ne tikai talantu, bet arī varas, bagātības vai uzvedības dēļ kļuvuši atpazīstami. Tieši tāpēc, ka, mūsuprāt, šādas ziņas sastāda lielāko daļu no preses satura, mēs nolēmām apskatīt kā ir atspoguļotas slavenības presē un vai tiešām šo pseidovaroņu aprakstu un foto ievietošana tajā piesaista lasītāju uzmanību, kā arī, vai slavenības ir atsevišķa kultūra.

Autora komentārsAtvērt
Atlants