-
Slēptais mārketings
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 3 | |
1. | Mārketings | 5 |
1.1. | Slēptais mārketings | 6 |
1.2. | BUZZ mārketings | 10 |
1.3. | Slēptā reklāma | 11 |
2. | Pētījums Latvijas iedzīvotājiem | 15 |
2.1. | Mārketinga atšķirības | 18 |
Secinājumi un priekšlikumi | 20 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 22 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Slēptā mārketinga pamatā ir klientu piesaiste, samazinot iespējamību radīt nekomfortablu vidi, lai patērētājs nejustu uzmācīgu produktu reklāmu.
2. Slēptais mārketings aptver vairākus paveidus: „Buzz” mārketingu, „Viral” mārketingu un „Product placement” mārketingu.
3. Plašākais slēptās reklāmas izvietojums ir tieši kino industrijā, jo tā aptver lielāku cilvēku loku, kā arī virza produktu tādos tirgos, kur vēl patērētāji nav iepazinušies ar šo produktu.
4. Slēptā marketinga produktu izvietojums kino filmās vai seriālos virza produktu ar mērķi radīt patērētāju vīziju un vēlmi, pēc tāda dzīvesveida, kur šis produkts būtu jālieto arī viņiem.
5. Tehnoloģiju attīstības rezultātā slēptais mārketings tiek pasniegts un virzīts uz gala patērētāju ar aizvien jauniem veidiem un caur citām tehnoloģiskām ierīcēm.
6. Mārketings vienlaikus ir gan zinātne, gan māksla, kas cieši saistīta ar plānošanu, analīzi, iedvesmu un jaunradi.
7. Parastā reklāma retāk izraisa patērētājam emocijas un vēlmes izmantot konkrētu pakalpojumu.
8. Slēptais mārketings parasti tiek izmantots, lai reklamētu preci un produktu patērētājam to nezinot.
Priekšlikumi:
1. Ja uzņēmuma darbības mērķi ir vērsti uz ilgtermiņu, tad piedāvāto preču virzīšanai tirgū, būtu nepieciešams izmantot slēpto mārketingu.
…
Viens no mūsdienu efektīvākajiem uzņēmējdarbības intrumentiem pasaulē ir mārketings, kas spēj noteikt piedāvājuma un pieprasījuma savstarpējo struktūru, pircēju vajadzības, konkuretu darbību un dažādas citas aktivitātes. Mārketings vienlaikus ir gan zinātne, gan māksla, kas cieši saistīta ar plānošanu, analīzi, iedvesmu un jaunradi. Bez marketinga mūsdienās nav iedomājams neviens stabils uzņēmums, jo mārketinga mērķis ir nodrošināt patērētaju ar īsto produktu par īsto cenu, pārdodot to īstajā vietā un laikā, un darīt to ātrāk, labāk par saviem konkurentiem, līdz ar to mārketinga joma attīstās katru dienu. IEVADS 3 1. Mārketings 5 1.1 Slēptais mārketings 6 1.2 BUZZ mārketings 10 1.3 Slēptā reklāma 11 2. Pētījums Latvijas iedzīvotājiem 15 2.1. Mārketinga atšķirības 18 Secinājumi un priekšlikumi 20 BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS: 22