Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.02.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 1.
  • Referāts 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 2.
  • Referāts 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 3.
  • Referāts 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 4.
  • Referāts 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 5.
  • Referāts 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 6.
  • Referāts 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 7.
  • Referāts 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 8.
  • Referāts 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 9.
  • Referāts 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 10.
  • Referāts 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 11.
  • Referāts 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 12.
  • Referāts 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 13.
  • Referāts 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 14.
  • Referāts 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 15.
  • Referāts 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 16.
  • Referāts 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 17.
  • Referāts 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 18.
  • Referāts 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 19.
  • Referāts 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 20.
  • Referāts 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 21.
  • Referāts 'Organizācijas klientu apkalpošanas centra "Imanta" analīze', 22.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  Intervija ar KAC „Imanta” klientu apkalpošanas speciālisti   
2.  Intervija ar KAC „Imanta” klientu apkalpošanas speciālisti   
3.  Intervija ar KAC „Imanta” galveno kasieri   
Darba fragmentsAizvērt

KAC “Imanta” galvenā kasiere ir 30 gadu veca sieviete, kas strādā KAC 3,5 gadu (nostrādājot 2,5 gadu šajā organizācijā par klientu apkalpošanas speciālistu, saņēma amata paaugstinājumu). Viņai ir jānodrošina kvalitatīva klientu apkalpošana, kā arī klientu konsultēšana par bankas pakalpojumiem un to sniegšana izpildot noteiktus mērķus, skaidras un bezskaidras naudas operāciju veikšana. Kā arī pienākumos ietilpst kontrole par klientu apkalpošanas speciālistu veikto darbu.
KAC “Imanta” par klientu apkalpošanas speciālistiem strādā 3 cilvēki. Lielāka darba pieredze ir 28 gadu vecai sievietei, kas šajā amatā jau strādā 5 gadus. Savukārt 25 gadu veca sieviete strādā par klientu apkalpošanas speciālistu 3 gadus, bet 22 gadu vecai sievietei ir vismazākā pieredze, KAC „Imanta” viņa ir nostrādājusi pusgadu. Darba pienākumi ir līdzīgi kā galvenai kasierei.
Visiem KAC „Imanta” darbiniekiem tika izdalītas anketas ar 6 jautājumiem, kas ir saistīti ar organizācijas raksturojumu no dažādiem aspektiem. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants