Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.01.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketinga stratēģija', 1.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģija', 2.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģija', 3.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģija', 4.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģija', 5.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģija', 6.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģija', 7.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģija', 8.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģija', 9.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģija', 10.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģija', 11.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģija', 12.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģija', 13.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģija', 14.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģija', 15.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģija', 16.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģija', 17.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģija', 18.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma vispārīgs raksturojums    3
1.1.  Uzņēmuma mārketinga politika un izmantotie mārketinga veidi    3
1.2.  Uzņēmumā izmantotās koncepcijas stratēgijas izstrādē    4
2.  Uzņēmuma Mārketinga informācijas sistēma    5
2.1.  PESTE analīze uzņēmumam    5
2.2.  SVID analīze uzņēmumam    6
2.3.  Informācijas vākšana, apstrāde un interpretācija uzņēmumā    7
3.  Uzņēmuma konkurences monitorings    8
4.  Uzņēmuma produkta/pakalpojuma patērētājs    9
5.  Uzņēmuma produkts/pakalpojums    10
6.  Cenu politikas analīze uzņēmumā    11
7.  Sadales kanāluizvēles analīze un tās pamatojums    12
8.  Virzīšanas jeb mārketinga komunikācijas stratēģijas novērtējums    13
9.  Uzņēmuma mārketinga audits    14
  Priekšlikumi uzņēmuma mārketinga darbības pilnveidošanai    15
  Literatūras un avotu saraksts    16
  Pielikumi    17
Darba fragmentsAizvērt

Priekšlikumi uzņēmuma mārketinga darbības pilnveidošanai
1. Katra veikala vadītājiem vismaz reizi mēnesī būtu jāorganizē sapulces, kurās darbinieki tiktu informēti par mēneša saniegtajiem plāniem un mērķiem uz nākamo mēnesi, kā arī jāppārrunā klientu apkalpošans principi, tas veicinātu darbinieku kompetenci dažādās situācijās ar klientiem, un uzlabotu spēju apmierināt klientu vēmes
2. Starp veikaliem varētu tikt rīkoti konkursi ar garantētām balvām, par, piemēram, labāko klientu apkalpošanu. Tas motivētu darbiniekus strādāt vairāk ar klientiem, un pēc iespējas vairāk pārdot produktus.
3. Lai uzņēmums varētu piedāvāt saviem klientiem labus pakalpojumus, ir nepieciešams izglītots personāls. Tātad ir jāveicina strādājošo kvalifikācijas celšana, veidojot bezmaksas apmācības. Jo izglītotāks ir uzņēmuma personāls, jo lielākas iespējas uzņēmuma attīstībai.

Autora komentārsAtvērt
Atlants