Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.07.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Zilā okeāna stratēģija (Blue Ocean Strategy) grāmatas konspekts', 1.
  • Eseja 'Zilā okeāna stratēģija (Blue Ocean Strategy) grāmatas konspekts', 2.
  • Eseja 'Zilā okeāna stratēģija (Blue Ocean Strategy) grāmatas konspekts', 3.
  • Eseja 'Zilā okeāna stratēģija (Blue Ocean Strategy) grāmatas konspekts', 4.
  • Eseja 'Zilā okeāna stratēģija (Blue Ocean Strategy) grāmatas konspekts', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Kas ir konkurence? Īsumā tā ir vājo atsijāšana.
Neatkarīgi kādā nozarē Jūs strādājat, Jūs nepārtraukti esat sīvā cīņā ar citiem.
Vēlaties apsteigt konkurentus?
Gadījumā, jā, tad stratēģija ir tāda stratēģija, kā zilā okeāna stratēģija. Esmu grāmatu izlasījis divas reizes, bet nākotnē noteikti lasīšu vēlreiz. Tas ir īsts materiāls uzņēmējiem. Te būs galvenās atziņas no grāmatas.
Iedomājāties, ka Jūs gatavojoties pirmo reizi ienirt ar akvalangu. Sarunājāt ar instruktoru un atbraucāt nozīmētajā vietā un laikā. Jūs sagaida daivinga instruktors un piedāvā divas opcijas – ienirt kristāldzidrā okeāna ar bagātīgu floru un faunu, bet nirt vienam. Briesmīgi, bet tā Jūs iegūsiet unikālu pieredzi un redzēsiet vēl neredzētus dzīvniekus un augus. Otra iespēja – nirt piekrastē, kur citi daiveri sakuļ ūdeni, izposta krāšņu zemūdens pasauli un mēģina saskatīt kaut ko. Iesacējs – uzņēmējs izvēlas ienirt dziļumā, izvēloties otro variantu. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants